شیرآلات توکار

دانستن نحوه فروش یکی از مهم ترین مهارت هایی است که می توانید به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک بیاموزید… [+] عکس توسط شاتر استوک.

در سال 1960، پدرم یکی از اولین شیرهای اسپری قوطی رنگ را اختراع کرد و شرکتی به نام Univalve Corporation تأسیس کرد.
وقتی نوبت به راه اندازی کسب و کارش می رسید، همه کارها را انجام می داد. او شیرها و تجهیزات مونتاژ را طراحی کرد. او حق ثبت اختراع را روی طرح های محصول داشت. او قالب های تزریق را برای تولید دریچه ها ساخته بود. کارگران را استخدام کرد. او مهندسی، عملیات و فروش را انجام داد. و او سعی کرد همه آن را خودش تأمین کند.
پدرم به عنوان یک کارآفرینی که خودتان آن را انجام می‌دادید، در تمام جنبه‌های تجارت تجربه داشت. از میان تمام بخش‌های فعالیت‌اش، او یکی را برای موفقیت یک کسب‌وکار حیاتی یافت: فروش.
اگر نمی‌توانید بفروشید، هیچ‌کدام مهم نیست. مهم‌ترین درسی که پدرم از سال‌های کسب‌وکار به من آموخت، اهمیت دانستن نحوه فروش بود. او به من گفت: «مایک، همیشه این را به خاطر بسپار: هر کسی می‌تواند هر چیزی بسازد. اما، اگر نمی‌توانید آن را بفروشید، هیچ‌کدام مهم نیست.»
فروش همه چیز برای یک تجارت است. بدون فروش، می توانید مطمئن باشید که شکست خواهید خورد. یافتن چیزی که برای ایجاد فروش در شرکت شما مفید است، کلید موفقیت شما است.
استراتژی های افزایش فروش کسب و کارهای کوچک 54 درصد از کل فروش ایالات متحده را تشکیل می دهند. اما، اطمینان از اینکه شرکت شما فروش ایجاد می کند، کار آسانی نیست.
هیچ راه مطمئنی برای ایجاد فروش قوی در کسب و کار شما وجود ندارد. استراتژی های زیادی برای افزایش فروش وجود دارد که می توانید از آنها برای رشد مشتریان خود استفاده کنید. نحوه ایجاد فروش در نهایت به عوامل زیادی مانند تجارت، صنعت و مکان شما بستگی دارد.
در طول سال‌ها، شرکت‌های من از چندین روش برای بهبود فروش استفاده کرده‌اند. روش های ما حول محور ایجاد روابط پایدار با مشتری است. تکنیک های فروش ما به رشد ما کمک کرده است و آنها می توانند همین کار را برای شما انجام دهند. به این سه روش خلاقانه برای افزایش فروش نگاهی بیندازید.
شماره 1: فروش رابطه ای روش های جدید برای افزایش فروش همیشه در حال ظهور هستند. اما، برخی از روش های سنتی هنوز برای مشاغل مدرن مناسب هستند. ایجاد ارتباط با مشتری ایده جدیدی نیست. این آزمایش زمان را پس داده است زیرا کار می کند.
از زمانی که کسب و کارم را شروع کردم، بر پرورش روابط وفادار با مشتریان تمرکز کردم. ما از همان ابتدا از برخی از روش های فروش مشابه برای ایجاد ارتباط با مشتری استفاده کرده ایم.
به عنوان مثال، ما همیشه در جستجوی مشتریان جدید «تلفن‌ها را کوبیده‌ایم». تماس خروجی هرگز آسان نبوده و در طول سال ها سخت تر شده است. اما، ما هنوز با موفقیت بسیاری از تماس های فروش خارجی را امروز برقرار می کنیم.
ما روابط یک به یک با مشتریان خود ایجاد می کنیم. ما به نیازهای آنها گوش می دهیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا هر چه بیشتر آنها را برآورده کنیم. گاهی اوقات، ما حتی پیشنهادات خود را سفارشی می کنیم تا نیازهای آنها را برآورده کنیم.
این دو روش فروش به ما کمک کرده است تا کسب و کارهایی بادوام و موفق ایجاد کنیم. اما، به یاد داشته باشید، ایجاد روابط با مشتری هزینه سنگینی دارد. آماده باشید که زمان و منابع خود را در روابط با مشتری سرمایه گذاری کنید.
شماره 2: از قدرت وب استفاده کنید روش‌های فروش سنتی می‌توانند به شما در ایجاد فروش کمک کنند. اما فراموش نکنید که در تلاش های خود از فناوری روز استفاده کنید. اینترنت به شما کمک می‌کند تا به پایگاه مشتریان بزرگ‌تری برسید و به روش‌های منحصربه‌فرد ارتباط برقرار کنید.
دو تا از شرکت‌های من مدل‌های فروش خود را بر اساس تعداد زیاد مشتریان احتمالی اینترنت قرار می‌دهند. از آنجایی که مشتریان مجبور نیستند به مکان فیزیکی شما بروند، شرکت های آنلاین پتانسیل رسیدن به میلیون ها نفر را دارند.
شما باید به روشی متفاوت از خرید و فروش آنلاین برخورد کنید. به دلیل تعداد زیاد خریداران بالقوه، حفظ رابطه شخصی با هر مشتری آنلاین غیرممکن است. اما، شما می توانید با ایجاد یک وب سایت با کاربری آسان، ارائه اطلاعات تماس واضح و ارائه خدمات عالی به مشتریان، روابط با مشتری ایجاد کنید.
شماره 3: قیف فروش با حجم بالا در نرم افزار پاتریوت، شرکت نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد من، به مشتریان احتمالی دلیل اولیه برای بازدید از وب سایت ما می دهیم. سپس، ما مزایای بیشتری را در وب سایت ارائه می دهیم تا آنها را بازگردانیم. انجام این کار به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا شرکت ما را بشناسند و به آن اعتماد کنند.
وب سایت خود را به عنوان یک قیف فروش در نظر بگیرید. اکثر بازدیدکنندگان وب سایت اولین باری که از وب سایت یک کسب و کار بازدید می کنند خرید نمی کنند. در عوض، آنها احتمالاً به دنبال اطلاعات عمومی بیشتری هستند. خریداران بالقوه ای که برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کنند مشابه بالای قیف فروش هستند.
اغلب، شما بالقوه های زیادی دارید که در بالای قیف قرار می گیرند. همانطور که مشتریان بالقوه را از طریق قیف حرکت می دهید، آنها به سرنخ تبدیل می شوند. به سرنخ ها توجه زیادی داشته باشید تا آنها را حتی بیشتر به قیف فروش خود بکشید. هدف نهایی قیف شما تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی است. به عبارت دیگر، مشتریان بالقوه به سرنخ و سرنخ ها به مشتریان تبدیل می شوند.
به عنوان مثال، شرکت من چیزی ارزشمند در ازای اطلاعات تماس یک مشتری بالقوه ارائه می دهد. یک بازدیدکننده می‌تواند با ارسال یک آدرس ایمیل، نسخه نمایشی راهنمای نرم‌افزار ما را دریافت کند.
هنگامی که آدرس ایمیل مشتری بالقوه را دریافت می کنیم، آنها سرنخ هستند. ما پیشنهادات ارزشمند دیگری را برای سرنخ های خود ارسال می کنیم به این امید که به وب سایت ما بازگردند.
هدف ما این است که حجم زیادی از مشتریان بالقوه را وارد قیف فروش خود کنیم. در انتهای قیف، از سرنخ‌ها دعوت می‌کنیم تا مشتری شوند.
شما نمی توانید چیزی را که نمی توانید اندازه گیری کنید بهبود بخشید. دانستن اینکه کدام تلاش ها باعث فروش شما می شود مهم است. به عنوان مثال، چه چیزی بازدیدکنندگان را به وب سایت شما می آورد؟ این ممکن است مقالات وبلاگ شما، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا برنامه ارجاع باشد. شما می توانید در ایجاد آگاهی از برند عالی باشید، اما تا زمانی که تلاش های خود را اندازه گیری نکنید، نمی دانید.
این غیر واقعی است که فکر کنید می توانید تمام تلاش های بازاریابی خود را اندازه گیری کنید. کسب و کار کوچک شما زمان و بودجه محدودی دارد. در عوض، فعالیت‌های بازاریابی را که بیشترین سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارید برای اندازه‌گیری انتخاب کنید. پیشرفت خود را دنبال کنید تا تصمیم بگیرید کدام تلاش برای فروش شما سودمندتر است.
می‌توانید موفقیت تلاش‌های فروش خود را با KPI یا شاخص‌های کلیدی عملکرد پیگیری کنید. KPI ها اندازه گیری هایی هستند که میزان موفقیت شما در اجرای اهداف خود را بررسی می کنند. برخی KPIها برای کسب و کارهای کوچک شامل درآمد، حفظ مشتری و هزینه کالاهای فروخته شده است. شما باید اهداف فروش خود را مشخص کنید و شاخص های کلیدی عملکرد خود را دنبال کنید تا ببینید آیا تلاش های شما موفقیت آمیز است یا خیر.
فروش در کسب و کار کوچک شما نسل بعد، درسی که پدرم در مورد تجارت به من آموخت برای کارآفرینان امروزی به همان اندازه مهم است. فروش مایه حیات هر کسب و کاری است. دانستن نحوه تولید و پیگیری فروش برای رشد شرکت شما حیاتی است. همانطور که عملیات روزانه خود را انجام می دهید، فراموش نکنید که به بهبود تلاش های فروش کسب و کار خود ادامه دهید.
مایک کاپل به دنبال من بنیانگذار نرم افزار پاتریوت، LLC هستم. ما به کسب و کارهای آمریکایی و حسابداران آنها با حقوق و دستمزد و نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر کمک می کنیم. من می دانم که صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان با چه چیزی روبرو هستند زیرا من خودم با آن مواجه شده ام. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به patriotsoftware.com مراجعه کنید یا دنبال کنید: @PatriotSoftware در Twitter.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها