شیر ظرفشویی
طبق تحقیقات اخیر هاور و ایپسوس، پروژه های بازسازی خانه، صاحبان خانه را ناراضی می کند و احتمال کمتری دارد که پروژه دیگری را انجام دهند… [+].
گزارش انتظار بازسازی خانه Ipsos و Hover آیا می توانید به کارهایی فکر کنید که فقط سه بار در زندگی خود انجام می دهید؟ شاید بچه دار بشه؟ فارغ التحصیل؟ عاشق شدن؟ به طور متوسط ​​یک آمریکایی در طول زندگی خود دارای سه خانه است، بنابراین فرآیند خرید، خرید و نگهداری خانه تنها سه بار اتفاق می افتد.
و، شاید آنها فقط یکی از خانه ها را بازسازی می کنند، بنابراین آن پروژه های بزرگ بازسازی فقط یک بار در طول زندگی اتفاق می افتد. حتی انجام عمل جراحی در 9 بار در طول زندگی رایج‌تر است و احساس معمولی‌تری نسبت به داشتن خانه خواهد داشت.
بنابراین، به نظر می‌رسد که اکثر صاحبان خانه‌ها هنگام خرید خانه یا پروژه بازسازی دقیقاً نمی‌دانند وارد چه چیزی می‌شوند، که بلافاصله فشار زیادی بر روابطی که با سازنده یا پیمانکار خود دارند وارد می‌کند. وقتی فشار زیادی روی یک رابطه وجود دارد، بهترین کار این است که صادق و شفاف باشید. خوشبختانه فناوری می تواند کمک کند.
داده ها شکاف را در گروه TrustResearch Ipsos و پلت فرم نرم افزار ساخت و ساز هاور نشان می دهد که اخیراً 500 پاسخ دهنده بزرگسال را که به تازگی یک پروژه بازسازی خانه را تکمیل کرده اند یا در حال حاضر در حال بازسازی خانه هستند مورد بررسی قرار داده است تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
صاحبان خانه گزارش کردند که برای پروژه های بازسازی و تاخیرهای زیاد هزینه بیشتری کرده اند که منجر به تجربه کمتر … [+] نسبت به تجربه خوب می شود.
Ipsos و Hover گزارش انتظارات بازسازی خانه بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب های پس انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت کننده بهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024 توسط ByCassidy Horton Contributor میانگین زمان حیرت انگیزی در حدود 58% در خانه گزارش شده است. بیش از یک سوم از صاحبان خانه گفتند که بیشتر از قیمت اولیه پرداخت کردند که به طور متوسط ​​​​19000 دلار بود.
تقریباً نیمی از صاحبان خانه مشکلی را تجربه کردند که معتقدند پیمانکار ممکن است بتواند آن را کنترل کند یا از آن اجتناب کند، که نشان دهنده بی اعتمادی به روابط صاحب خانه و پیمانکار است و بر پروژه فشار وارد می کند.
این مشکلات به ظاهر قابل پیشگیری، صاحبان خانه را تحت فشار قرار می دهد و به آنها کمک می کند تا از پروژه های آینده اجتناب کنند. بیش از یک چهارم از صاحبان خانه های مورد بررسی گفتند که این پروژه باعث استرس آنها شده است و 16٪ مجبور شدند خانه خود را در طول پروژه ترک کنند، 14٪ مجبور بودند زمان کمتری را با دوستان یا خانواده بگذرانند و 10٪ گفتند که این کار بر روابط شخصی فشار وارد می کند.
این عوامل باعث شد که 21 درصد از صاحبان خانه پروژه دیگری را انجام ندهند. از این گروه، از هر 4 نفر، 1 نفر ترجیح می‌دهند دندانی را بکشند تا اینکه روند بازسازی دیگری را طی کنند. آخ!
کاملاً تعجب آور نیست، اما صاحبان خانه فرآیند بودجه بندی را سخت ترین چالش ارزیابی کردند (31%). پس از آن انتخاب یک پیمانکار (29٪)؛ تحقیق در مورد محصولات، مواد، رنگ ها و هزینه (23%)؛ تصمیم گیری در مورد تغییرات ایجاد شده در خانه (23%). و روند واقعی بازسازی (23%).
اعتماد و شهرت مهمترین ویژگی صاحبان خانه در هنگام انتخاب پیمانکار بود. نیمی از صاحبان خانه نیز گفتند که ارائه قیمت منصفانه مهم است، 40٪ گفتند دانش، و 35٪ مهارت های ارتباطی خوب را ارزیابی کردند.
پیمانکاران به جای درگیر شدن در فناوری که ثابت کرده است … [+] فروش را بهبود می بخشد، به ابزارهای اصلی فروش پایبند هستند.
Ipsos و Hover گزارش انتظار بازسازی خانه فقط از هر سه پیمانکار یک نفر از نقشه ها یا مدل های سه بعدی برای کمک به تجسم گزینه های طراحی استفاده می کند. در عوض، 60 درصد از صاحبان خانه گفتند که توضیح شفاهی دریافت کردند، 49 درصد گفتند که پیمانکار نمونه های رنگ یا مواد را به اشتراک گذاشته است، 42 درصد تصاویری از مشاغل دیگر دیده اند و 40 درصد توضیح کتبی دریافت کرده اند.
بر اساس این داده ها، باند طولانی برای بهبود روابط برای شرکت های فناوری وجود دارد.
فناوری‌هایی که دیدگاه را باز می‌کنند، کوین استورم، رئیس صنعت و بازاریابی محصول در هاور گفت: «مأموریت هاور تبدیل مالکیت خانه به آسان، شفاف و سرگرم‌کننده است. «برای دهه‌ها، این فرآیند با احتیاط پیش می‌رفت، زیرا مصرف‌کنندگان به هزینه‌ها توجهی ندارند تا بتوانند بودجه را درک کنند. اما اکنون فن‌آوری‌های جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مشکلات را برطرف کنند و به جای احتیاط، می‌توانند با اطمینان پیش بروند.»
اگرچه مدل‌سازی سه‌بعدی در خانه‌های مسکونی دیر به مرحله اجرا درآمده است، این فناوری به سرعت ثابت می‌شود تا با کاهش ضایعات، ریسک و سود، ارتباط و مهندس ارزشی را ایجاد کند که پروژه‌ها چگونه انجام می‌شوند.
نظرسنجی ROI 2024 هاور گزارش داد که پیمانکاران با شروع استفاده از Hover، نرخ بسته شدن خود را به طور متوسط ​​22 درصد افزایش دادند. دو سوم از پیمانکاران گفتند که هاور به آنها کمک کرد تا پروژه ها را افزایش دهند و از این تعداد، 78 درصد از پاسخ دهندگان از مدل سه بعدی برای بهبود توانایی خود در فروش بیشتر استفاده کردند.
استورم گفت: «ما می‌خواهیم با هم روی این موضوع کار کنیم و آن را دقیقاً همان چیزی که می‌خواهید بسازیم». وقتی قیمت به یک اعتراض تبدیل می‌شود، صاحب خانه نمی‌خواهد پروژه‌ای را انجام دهد که نمی‌تواند اول آن را ببیند. آن‌ها می‌خواهند تجسم را ببینند تا به تصمیم‌گیری کمک کنند، و Hover نسخه‌های فوتورئالیستی را به آنها ارائه می‌دهد.»
هاور به مدت دو سال با جیمز هاردی سازنده محصولات ساختمان خارجی رابطه داشته است تا به کاربران کمک کند تا نمای بیرونی جدیدی را در خانه تجسم کنند.
بریجیت کولا مدیر بازاریابی دیجیتال و تولید تقاضا در جیمز هاردی است و گفت که از زمان راه‌اندازی صفحه استودیوی طراحی Hover در سایت خود، رشد 35 درصدی داشته است. این شرکت قصد دارد به سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌هایی ادامه دهد که همان نوع تجربه خرید یکپارچه را برای سایدینگ فراهم می‌کند که یک صاحب خانه ممکن است از خریدهای دیگر انتظار داشته باشد.
Paul Trautmann رئیس و مدیر عامل Timberland Exteriors است، شرکتی که پروژه‌های بازسازی خارجی را در منطقه مینیاپولیس ارائه می‌کند و از این فناوری بهره برده است.
او گفت: «استفاده از تصویر سه‌بعدی خانه، آن را به یک فرآیند فوق‌العاده تعاملی تبدیل می‌کند، بنابراین آنها زمان بیشتری را با ما می‌گذرانند و با هم شراکتی ایجاد می‌کنند تا خانه‌ای را بسازند که دوستش داشته باشند». استفاده از سه بعدی برای نگاه کردن به یک خانه و چرخاندن آن به اطراف و تمرکز در مناطق مختلف، نرخ نزدیکی ما را حداقل 50 درصد افزایش داده است.
او دریافت که منحنی یادگیری برای استفاده از این فناوری تقریباً وجود ندارد، جایی که کاربر می تواند با یک کلیک دکمه طراحی کند، رنگ بپوشد و کل خانه را تغییر دهد. صاحبان خانه می توانند رویاپردازی کنند، به لیست آرزوها نگاه کنند و سپس از آن برای ایجاد بودجه و کنترل بیشتر در تمام بخش های فرآیند استفاده کنند.
Trautmann همچنین استفاده از این فناوری را برای ارائه راهنمای نصب به پیمانکاران فرعی مفید می‌داند که منجر به دقت بهتر و همچنین کاهش ضایعات ساختمانی می‌شود.
Lowe’s Style Studio به کاربر امکان دسترسی به 80 میلیارد گزینه برای فضای خود و سهولت در انتخاب … [+] پرداخت های خاص به سبک آنها را می دهد.
بازیکنان Lowe’sBig مانند Lowe’s نیز وارد صحنه فناوری می شوند تا چالش های مشتری را حل کنند و ابزاری برای همکاری پیمانکار و صاحب خانه باشند. این شرکت استودیو Lowe’s Style را راه‌اندازی کرد که به طور انحصاری برای Apple Vision Pro طراحی شده بود و اکنون در فروشگاه App موجود است.
Lowe’s Style Studio کاربران را با چهار سبک ماکرو که توسط طراحان حرفه‌ای Lowe انتخاب شده‌اند شروع می‌کند تا 80 میلیارد گزینه خود را برای یک تناسب کامل بررسی و محدود کنند. یک طرح نهایی را می توان به عنوان یک تابلوی سبک ذخیره کرد که یک چشم انداز سه بعدی را به دوبعدی ترجمه می کند تا سپس به عنوان PDF صادر شود که شامل تمام شماره های محصول Lowe است.
«محاسبات فضایی، که به ادغام دنیای دیجیتال با دنیای فیزیکی به روشی یکپارچه اشاره دارد، ابزاری عالی برای کمک به کاهش اصطکاک در بهبود خانه است – و ابزاری است که ما برای بیش از یک دهه در حال کاوش هستیم تا تجربیات خرده‌فروشی همه‌کانالی را دوباره تصور کنیم. شریل فریدمن که به عنوان معاون آزمایشگاه نوآوری Lowe’s Innovation Labs فعالیت می کند، گفت. «به‌ویژه بازسازی آشپزخانه‌ها واقعاً پیچیده است و اغلب چالش برانگیزترین برای تجسم اینکه چگونه همه چیز به هم می‌رسد. ما از فناوری برای حل این مشکل برای مشتریان خود استفاده می کنیم.
کاربران می توانند با استفاده از حرکات چشم و ضربه زدن انگشت در حالی که Apple Vision Pro را پوشیده اند در دنیای دیجیتال حرکت کنند.
Lowe’s Lowe’s Style Studio را برای Apple Vision Pro راه اندازی کرد تا به کاربران امکان تجسم … [+] فضاهای آشپزخانه را بدهد.
فریدمن گفت: “مثلاً با مد، شما به یک فروشگاه می روید، و اگر کالایی متناسب با شما باشد و استایل شما را تکمیل کند، با خرید آن احساس خوبی دارید.” وقتی صحبت از بهبود خانه به میان می‌آید، شما در حال گرفتن تصاویر دوبعدی و ترکیب آن‌ها در دنیایی سه بعدی هستید، و ترسیم آن در ذهن شما دشوار است. با استودیوی Lowe’s Style، ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم تا در یک صحنه آشپزخانه همهجانبه قدم بگذارند و سبک منحصر به فرد خود را در عرض چند دقیقه زنده کنند.
کاربران فقط می‌توانند انگشتان خود را فشار دهند تا نسخه جدیدی از فضای بصری خود را تولید کنند و می‌توانند این کار را بیش از 80 میلیارد بار با استفاده از ترکیب‌های بصری Lowe انجام دهند.
به مدت دو روز در ماه مارس، این فناوری با بیش از 125 شرکت کننده در کنفرانس SXSW به اشتراک گذاشته شد که گزارش کردند تحت تاثیر تجربه سه بعدی همهجانبه، همراه با توانایی شخصی سازی تنظیمات دقیق خود قرار گرفته اند.
مدیریت ریسک این فناوری‌های جدید نه تنها فرآیند فروش را تسهیل می‌کنند، در زمان و نیروی کار صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه به مدیریت ریسک‌های ذاتی این روابط معمولاً یک بار و کوتاه‌مدت نیز کمک می‌کنند.
مگان شاپیرو یک وکیل ساختمانی و استراتژیست ریسک در شرکت خود Radolsovich | شاپیرو می‌گوید بهترین راهی که سازندگان می‌توانند از خود در برابر صاحبان خانه‌های ناراضی محافظت کنند، ایجاد و پیروی مجدانه یک خط‌مشی مستندسازی در طول کار است.
او گفت: «اگرچه معمول است که بسیاری از مکالمات بین صاحب خانه و پیمانکار شخصاً انجام شود، اما مهم است که پیمانکار مکالمات را پس از واقعیت مستند کند، چه از طریق پیام‌های متنی یا ایمیل‌هایی که به طور خودکار به فایل پروژه اضافه می‌شوند.» گفت. «پیام‌های متنی را فقط روی تلفن خود نگذارید. مطمئن شوید که کپی‌هایی از آن‌ها وارد فایل می‌شوند. یک پیمانکار نمی تواند مستندات زیادی در مورد یک پروژه داشته باشد. به این ترتیب، وقتی مالکان خانه اقدامی را انجام می‌دهند، وضعیتی که او گفته است نخواهد بود.»
در تجربه او، رایج ترین دعوا مربوط به شکایت در مورد کیفیت و کار است. در یک موقعیت بازسازی، صاحبان خانه حتی ممکن است شکایت هایی را در مورد عناصر طراحی و انتخاب هایی که خودشان انجام داده اند، وارد کنند. برای ساخت و سازهای جدید، دعاوی حقوقی معمولاً در عرض چند سال پس از نقل مکان صاحبان خانه مطرح می شود، زیرا متوجه چیزهایی در مورد خانه خود می شوند که از آن راضی نیستند.
سرمایه‌داران، مانند Slice by FNBO، از فرآیندهای خود محافظت کرده‌اند.
برت وریک، معاون ارشد بخش وام دهی نقطه فروش در FNBO، گفت: «در FNBO، ما اطمینان حاصل می کنیم که پیمانکار به شکایات پاسخ می دهد و روند اختلاف مشتری دارد. ما همچنین مطمئن می‌شویم که مشتری کاملاً آگاه است و به مرور زمان پروژه را امضا می‌کند و در هر مرحله از مسیر، نظر دریافت می‌کند. به این ترتیب ما اطمینان حاصل می کنیم که اگر مشکلی وجود داشته باشد، قبل از ادامه کار به آن رسیدگی می شود.
جذابیت پروژه در حال رشد علی رغم چالش ها، جذابیت فزاینده ای برای بازسازی وجود دارد. یک گزارش تحقیقاتی جدید از آژانس مالی مسکن فدرال می‌گوید که نرخ‌های پایین وام مسکن کنونی اثر قفلی ایجاد می‌کند که منجر به حدود 1.3 میلیون فروش خانه کمتر از حد معمول شده است.
وریک گفت که FNBO میانگین پروژه ها را بیش از 30000 دلار می بیند که به این معنی است که بیشتر آنها باید تامین مالی شوند.
او گفت: «انتظار مالکان خانه برای گزینه‌های تأمین مالی ارزان‌تر و آسان‌تر در حال رشد است و اکنون تقاضای بیشتری برای مشاغل بهبود خانه بسیار ناامن وجود دارد که بیش از 200,000 دلار است. «از آنجایی که FNBO تجربه را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند، مردم به سمت استفاده از آن نوع محصولات در طول تاریخ استفاده شده از HELOC یا وام مسکن ادامه خواهند داد.»
بهبود سفر از آنجایی که تقاضا برای بازسازی و ساخت خانه جدید شیب ملایم ثابتی را نشان می دهد، فرصت بزرگی برای پیمانکاران وجود دارد.
استورم گفت: “نتایج بررسی ما نشان می دهد که پیمانکاران کار خوبی انجام می دهند.” «مصرف‌کنندگان وضعیت پایانی را دوست دارند، اما روند رسیدن به آن زمانی که یک چهارم آنها می‌گویند ترجیح می‌دهند دندانی را بکشند به این معنی است که در سفر است، نه در مرحله پایانی. چگونه سفر را بهتر کنیم؟ ما با نوآوری در هوش مصنوعی مولد از سه بعدی فراتر می رویم. صاحبان خانه و حرفه‌ای‌ها می‌توانند دید خود را با آپلود یک عکس تجسم کنند تا فوراً الهام بگیرند و سپس آن را در زمان واقعی سفارشی کنند.
Hover در حال حاضر مزایای فناوری را ثابت کرده است. بیش از دو سوم از پیمانکاران مورد بررسی می‌گویند که کار مجدد کمتری دارند و 76 درصد زمان کمتری را برای اندازه‌گیری صرف می‌کنند، که هر دو برابر است با زمان ارزشمندتری با مشتری که همچنین از مدل‌های سه بعدی پروژه خود اطمینان بیشتری دارد.
بنابراین، فرصت بزرگ برای شرکت های فناوری و پیمانکاران است تا سفر را بهتر کنند. شفافیت و ارتباطات بیشتر می‌تواند ناامیدی‌های مربوط به هزینه‌ها را از بین ببرد و تصاویر و طراحی‌های بهتر می‌توانند ترس از ظاهر آن را از بین ببرند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jennifer CastensonFollowingمن به‌عنوان معاون سفیر و برنامه‌های شریک صنعتی در Buildxact خدمت می‌کنم و رهبری و همکاری را در بخش‌های مختلف درگیر در ساخت و بازسازی خانه‌های سفارشی و سهامداران صنعت درگیر به منظور راهنمایی راه‌حل‌های محصول مرتبط ارائه می‌دهم. پیش از این معاون برنامه‌ریزی رسانه ملی و گروه داده زوندا بودم. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها