پایه میکروفون
لیلیت داوتیان مدیر عامل Phonexa است، یک راه حل بازاریابی همه کاره برای تماس ها، سرنخ ها، کلیک ها، ایمیل، پیامک، حسابداری و موارد دیگر.

getty داشتن یک پادکست برای خودم همیشه کاری بوده است که می خواستم انجام دهم. در مورد آسیب پذیر و صریح شدن با افراد قابل توجهی که ممکن است قبل از این تجربه آنها را بشناسید یا نداشته باشید، چیز بسیار خاصی وجود دارد.
حالا، اگر من را بشناسید، می‌دانید که صحبت کردن برای من چیز جدیدی نیست – من یک سخنران اصلی بوده‌ام و در پادکست‌ها و وبینارهای متعدد ظاهر شده‌ام. اما راه اندازی یک پادکست از خودم شوخی نداشت. پس از مشورت زیاد، فشار مداوم تیم بازاریابی من در Phonexa، و حمایت بسیار ارزشمند از سوی همتایان و عزیزانم، Level Up With Lilit را راه اندازی کردیم.
از طریق پادکست‌ام، می‌خواستم به مخاطبانم کمک کنم تا با داستان‌هایی از گروهی از رهبران محترم که در مورد شغل، زندگی، رهبری و تجربیات شخصی خود توصیه‌هایی را به اشتراک می‌گذاشتند، در “سطح” خود کمک کنم. نتیجه؟ گفتگوهای واقعاً لذت بخش و روشنگری با انسان ها که بر چیزهایی فراتر از حرفه آنها متمرکز بود.
Level Up With Lilit نیز چیزهای زیادی به من آموخت. و اکنون که فصل اول به پایان رسیده است، می‌خواهم سه راهی را به اشتراک بگذارم که راه‌اندازی پادکست من دیدگاه من را نسبت به مردم و داستان‌سرایی تغییر داده است.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 بای‌کسیدی هورتون مشارکت‌کننده جریان طبیعی در مکالمه بسیار مهم است. وقتی می‌دانستم فرمت گفتگوی پادکست آن‌ها چیست، می‌دانستم که چه قالبی برای پادکست دارد. – مهمانان من و داستان های آنها من فقط پیام رسان بودم. می بینید، برخلاف تصور رایج، به اشتراک گذاری دانش باطنی یا آمارهای بی اهمیت در یک پادکست به طور مستقیم یا حتی غیرمستقیم هیچ ارزش واقعی به پادکست اضافه نمی کند. بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما تصمیم گرفتیم انجام ندهیم.
یاد گرفتم که جریان طبیعی بهتر است – بدون فیلمنامه، بدون مکالمه از پیش برنامه ریزی شده یا تمرین شده، فقط دو نفر با یکدیگر آشنا می شوند و اجازه می دهند که کنجکاوی مکالمه را هدایت کند.
البته، توجه پادشاه است. من آموخته ام که راحت کردن مهمانان امری کلیدی است. آنها از آن قدردانی می کنند. و اگر بخواهم یک چیز در مورد روند مصاحبه بگویم، می‌توانم بگویم که هر کسی داستانی دارد و سفرها و داستان‌هایشان جالب‌تر از جایی است که امروز به آنجا رسیده‌اند. وظیفه ما به‌عنوان داستان‌سرای و مصاحبه‌گر این است که با مهمانان خود از آن فضا استفاده کنیم تا آن‌ها احساس راحتی کنند تا با ما و مخاطبان ما به اشتراک بگذارند.
بازخورد بگیرید و آن را به خوبی دریافت کنید. اگر پتانسیل پنهان آدام گرانت را خوانده باشید، ممکن است “روش شناسی اسفنجی” را به خاطر بیاورید، که بر اهمیت جستجوی مستمر دانش و تجربیات جدید برای جذب و نزدیک شدن به این موضوع با کنجکاوی، انعطاف پذیری و تمایل به آن تاکید می کند. سازگاری، به حداکثر رساندن پتانسیل رشد و نوآوری.
همین کتاب به طور عمیق در مورد مفهوم ایجاد «داربست» یا یک سیستم پشتیبانی ساختاریافته پیرامون هر یک از پروژه‌ها یا تلاش‌های مهمی که شروع می‌کنید، توضیح می‌دهد. در حین ساختن داربست در اطراف این پروژه، جامعه کوچکی از افراد صادق، بی طرف و سرمایه گذاری ایجاد می کنید که به شما بازخورد سازنده در مورد پروژه در دست ارائه می دهند.
تولیدکنندگان پادکست و تیم بازاریابی من به آن داربست تبدیل شدند—همه ما برای ساخت این پادکست به بهترین شکل سرمایه گذاری کردیم. از زمان راه‌اندازی، ما نشسته‌ایم، درباره همه چیز بحث کرده‌ایم و روی استراتژی‌هایی کار کرده‌ایم که چگونه می‌توانیم فصل بعدی Level Up With Lilit را دوباره تنظیم کنیم و بهبود دهیم.
این روند در من یک میل انسانی ایجاد کرده است که همه آن اطلاعات را جمع آوری کنم و در مورد روش و وسیله ای که در پس دادن و دریافت بازخورد وجود دارد متفاوت فکر کنم.
کار واقعی پس از پخش قسمت می آید. راه اندازی یک پادکست مانند کاشتن یک بذر بوده است. رشد واقعی پس از ضبط اتفاق می افتد. هنگامی که میکروفون و دوربین خاموش می شوند و مهمان خداحافظی می کند، آن زمان است که شلوغی واقعی شروع می شود. همه چیز در مورد تولید، مشارکت و تبلیغ است.
شناسایی و ایجاد یک مخاطب وفادار بسیار شبیه پرورش یک جامعه بوده است. پاسخ دادن به بازخورد شنوندگان، ترویج بحث‌ها در رسانه‌های اجتماعی و درگیر نگه داشتن آن‌ها – لایه‌های زیادی به ارتباطی که با شنوندگان خود دارید اضافه کنید.
این در مورد ایجاد یک دیالوگ است، نه فقط یک مونولوگ، و قطعا نه فقط گفتن یک داستان و رها کردن آن در آنجا. شما باید راه هایی برای بازنمایی آن داستان ها پیدا کنید. اوه، و به خودت نگاه می کنی؟ مثل این است که برای اولین بار صدای خود را روی نوار می شنوید – کمی ترسناک اما همچنین به طرز عجیبی روشنگر. هر بار مثل دفعه اول است.
افکار نهایی: یادگیری واقعی در اینجا – انعطاف پذیر باشید. همیشه راه هایی پیدا کنید که میهمانان و شنوندگانتان بیشتر بخواهند. آیا من توانسته ام این کار را انجام دهم یا خیر، ما هنوز باید دریابیم. اما من هر قسمت را با معماهای بزرگ می گذارم تا شنوندگانم به آنها پاسخ دهند.
بنابراین، بدون گوگل یا تقلب – آیا می توانید این معما را حل کنید؟ شما دو سکه دارید که مجموع آنها 0.15 دلار است، اما یکی از آنها نیکل نیست. چی داری؟
من را در لینکدین دنبال کنید، و بیایید بفهمیم که آیا آن را درست متوجه شده اید یا خیر.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Lilit DavtyanLilit Davtyan مدیر عامل Phonexa است، یک راه حل بازاریابی همه کاره برای تماس ها، سرنخ ها، کلیک ها، ایمیل، پیامک ها، حسابداری و موارد دیگر. مشخصات اجرایی کامل لیلیت داوتیان را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها