Wp Header Logo 878.png

در خصوص اختلاف نظر میان اداره کل مالیات و کانون انجمن پایانه ها و شرکت های حمل و نقل مسافربری جهت دریافت ارزش افزوده از بارنامه های اتوبوس ها، – ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در خصوص اختلاف نظر میان اداره کل مالیات و کانون انجمن پایانه ها و شرکت های حمل و نقل مسافربری جهت دریافت ارزش افزوده از بارنامه های اتوبوس ها، موضوع برای رسیدگی به وزارت اقتصاد ارجاع می شود.

علی اکبر حسینی محراب امروز، 20 تیرماه در حاشیه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با محوریت بررسی مشکلات پایانه های مسافربری و رسیدگی به مسئولیت های سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اهواز اظهار کرد: با توجه به اختلاف نظری که میان اداره کل مالیات استان و بخش خصوصی در رابطه با دریافت ارزش افزوده از بارنامه های حمل و نقل ایجاد شده در این جلسه تصمیماتی برای رفع این اختلاف نظر اخذ شد.

وی افزود: بر اساس قانون تمامی ارکان حمل و نقل عمومی از پرداخت ارزش افزوده معاف هستند.

به همین جهت با توجه به اختلاف نظر ایجاد شده و بر مبنای درخواستی که اداره کل امور مالیاتی خوزستان از سازمان پایانه ها و مسافربری استان کرده، در این جلسه به این موضوع رسیدگی شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه در قانون آمده است که هیچ مبلغی از بارنامه های اتوبوس های حمل و نقل عمومی دریا

source

توسط chaarcharkh.ir