Wp Header Logo 851.png

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ناصر موسوی اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح های یاد شده در غالب زیرسازی، تعریض و بهسازی راه روستایی و احداث ابنیه فنی و پل های محورهای روستایی به طول 60 کیلومتر در بخش ها و نقاط مختلف روستاهای استان در حال انجام است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه در سال جاری و با تأمین سهمیه قیر رایگان از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای راه های روستایی استان، طرح های مربوط به ساخت و بهسازی این راه ها سرعت خواهد گرفت، یادآور شد: در همین رابطه تمامی طرح های پیشنهادی در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ارائه شده تا با تأمین اعتبارات استانی، کارها با سرعت بیشتری انجام شوند.

موسوی گفت: در روزهای آینده نیز عملیات اجرایی ساخت و بهسازی پروژه های مصوب سال 1403 به عنوان پروژه های جدید در حوزه راه های روستایی و فرعی استان آغاز می شود.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت راه های روستایی این استان، تاکید کرد: هم اکنون 25 محور روستایی بالای 20 خانوار استان نیاز به آسفالت دارد و از 3176

source

توسط chaarcharkh.ir