Wp Header Logo 15.png


پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 01:002024-07-31سياسي


در شرایطی که نوآوری های خلاقانه و مهندسی مدرن با هم برخورد می کنند، سازندگان هواپیما به در باب اینکه هواپیما های جدید چقدر بزرگ، طول و سنگین می توانند باشند، – 5 مورد از بزرگ ترین و سنگین ترین هواپیما های ترابری جهان (+عکس) در شرایطی که نوآوری های خلاقانه و مهندسی مدرن با هم برخورد می کنند، سازندگان هواپیما به در باب اینکه هواپیما های جدید چقدر بزرگ، طول و سنگین می توانند باشند، به طور مداوم برای بازتعریف شگفتی سفر هوایی تلاش می کنند.

هواپیما هایی با اشکال و اندازه های مختلف همیشه وقتی نمایشی موفقیت آمیز از شگفتی های پرواز بوده اند، در سراسر جهان مردم را حیرت زده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزیاتو، در شرایطی که نوآوری های خلاقانه و مهندسی مدرن با هم برخورد می کنند، سازندگان هواپیما به در باب اینکه هواپیما های جدید چقدر بزرگ، طول و سنگین می توانند باشند، به طور مداوم برای بازتعریف شگفتی سفر هوایی تلاش می کنند.

در حالی که از کوچکترین هواپیما های تک سرنشین تا هواپیما های دو طبقه غول پیکر همگی آسمان صنعت هوانوردی را مزین کرده اند، شاید شگفت انگیزترین آن ها همچنان سنگین ترین هواپیما های مسافربری باشند، که مردم را دائماً در این فکر فرو می برند که چگونه می توانند با این وزن و جثه پرواز کنند.


برچسب ها: هواپیما – سنگین – خلاقانه – بزرگ – سنگین ترین – مهندسی – نوآوری


آخرین اخبار سرویس:



5 مورد از بزرگ ترین و سنگین ترین هواپیما های ترابری جهان (+عکس)

5 مورد از بزرگ ترین و سنگین ترین هواپیما های ترابری جهان (+عکس)




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط chaarcharkh.ir