از جاده ها و مسیرهای منتهی به مشهد الرضا(ع) تا گوشه و کنار این شهر قدسی تمام مردم و مسوولان تمام قد پای کار هستند تا به نحوی شایسته از میهمانان امام رضا(ع) میزبانی کنند.

– مشهد- از جاده ها و مسیرهای منتهی به مشهد الرضا(ع) تا گوشه و کنار این شهر قدسی تمام مردم و مسوولان تمام قد پای کار هستند تا به نحوی شایسته از میهمانان امام رضا(ع) میزبانی کنند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: در گوشه و کنار شهر موکب ها و ایستگاه های صلواتی به چشم می خورد؛ موکب هایی که در سه روز پایانی صفر به ویژه در محدوده حرم مطهر رضوی و خیابان امام رضا (ع) بیشتر از این هم خواهد شد و همه مسیرهای تردد خودرو به سمت حرم مسدود خواهد بود.

هرچه به سه روز پایانی ماه صفر نزدیک تر می شویم در کنار حال و هوای امام رضایی شهر مشهد مقدس بر خیل زائران و مشتاقانی که برای مراسم سوگواری رحلت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ولی نعمتمان علی ابن موسی الرضا (ع) خود را به این شهر رسانده اند افزوده می شود.

حالا بیشتر از روزهای گذشته در گوشه و کنار شهر موکب ها و ایستگاه های صلواتی به چشم می خورد؛ موکب هایی که در سه روز پایانی صفر به ویژه در محدوده حرم مطهر رضوی و خیابان امام رضا (ع) بیشتر از این هم خواهد شد و همه مسیرهای تردد خودرو به سمت حرم مسدود خواهد بود.

source

توسط chaarcharkh.ir