شاندونگ‌لینگ‌لانگ‌تایر یک شرکت به‌روز در تولید تایر چینی است. مطابق آنچه در سایت رسمی چلسی آمده است، محصولات این شرکت به ۱۷۳ کشور در سراسر جهان صادر می‌شوند که شامل اروپا، خاورمیانه، آمریکا، آسیا، اقیانوسیه و آفریقاست و همچنین برای بیش‌از ۱۰۰ پایگاه تولیدی ۶۰ خودروساز مشهور جهانی تجهیزات و خدمات ارائه می‌دهد. این مشارکت، بیشتر به سود شرکت لینگ‌لانگ خواهد بود تا با استفاده از برند چلسی پیشرفت بین‌المللی چشمگیر خود به‌عنوان یک تولیدکننده تایر را ادامه دهد.

به عنوان بخشی از این همکاری، شرکت لینگ‌لانگ تایرهای اتوبوس تیم مردان چلسی را تامین خواهد کرد. علاوه بر آن، این همکاری از طریق تولید محتوای سفارشی و همچنین تعاملات انحصاری بین بازیکنان چلسی و برند لینگ‌لانگ ادامه دارد. کاسپر استیلسویگ، مدیرارشد باشگاه چلسی اظهار کرد: «خوشحالیم که از لینگ‌لانگ‌تایر به‌عنوان شریک رسمی خود استقبال می‌کنیم، یک شرکت جاه‌طلب و مبتکر که متعهد به برتری در تولید، خدمات و برندینگ است.

مشتاقانه منتظر مشارکت در برنامه‌های رشد جهانی لینگ‌لانگ و همکاری با یک برند معتبر چینی برای افزایش تاثیر خود در چین هستیم.» پیش‌از این یوکوهاما و سامسونگ با قراردادهای ۱۰ساله روی لباس چلسی رفته بودند. سه‌سال پیش هم منچسترسیتی با تایرساز کره‌ای نکسن قرارداد اسپانسریگ بسته بود.

نخستین همکاری میان منچسترسیتی و نکسن‌تایر در سال ۲۰۱۵ روی داد. آبی‏‌های شهر منچستر از زمان سرمایه‌گذاری‌‏های چندصدمیلیون دلاری وضعیت کاملا مناسبی از نظر فوتبالی و تجاری پیدا کرده‌‏اند. همین امر شمار بالایی از برندها را نسبت به همکاری با آنهاترغیب کرده است.

همکاری این تیم با نکسن‌تایر در ابتدا فقط محدود به دنیای بازی‏‌های رایانه‌ای و مسابقات دیجیتال بود اما اکنون برنامه همکاری این دو برند توسعه قابل‌توجهی یافته است. همکاری میان منچسترسیتی و نکسن‌تایر از سال ۲۰۱۷ با درج نام این برند روی پیراهن تیم فوتبال مردان و زنان آبی‏‌پوشان دچار تحول شد.

براساس توافقات تازه همکاری میان دو برند از سال فصل جاری مسابقات فوتبال (۲۰۲۱-۲۰۲۰) گسترده‎‌تر نیز خواهد شد. بر این اساس بخش بیشتری از فضای پیراهن منچسترسیتی به نکسن برند اختصاص خواهد یافت. همچنین تبلیغات این برند در سراسر ورزشگاه اتحاد نیز قابل مشاهده خواهد بود.

تیم بازاریابی برند نکسن‌تایر پس از همکاری مجدد با منچسترسیتی سراغ طراحی کمپینی جذاب در شبکه‌های اجتماعی رفته است. بر این اساس صفحه رسمی این برند به طور رسمی اقدام به همکاری با بازیکنان منچسترسیتی کرده است. کاربران در شبکه ‌های اجتماعی همیشه واکنش مثبتی نسبت به حضور ستاره‎‌های دنیای ورزش در عرصه تبلیغات داشته‌‎اند و البته کمپین لینگ‌لانگ نیز خارج از این قاعده نیست.

source

توسط chaarcharkh.ir