دعوت ۷۰ کشور برای نخستین نمایشگاه اینوست اکسپو

سیدمحمدصادق قنادزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص جزئیات برگزاری نخستین دوره نمایشگاه اینوست اکسپو گفت: اولین دوره نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری قرار است پنجم تا هفتم مهر در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار شود. 
وی ادامه داد: این نمایشگاه که با محوریت معرفی بسته‌های سرمایه گذاری برگزار خواهد شد، منحصر به سرمایه گذاری نیست و بنا بر این است مجموعه‌های حقوقی، آژانس‌های سرمایه گذاری و در حاشیه رویداد نشست‌های تخصصی برپا شود.
قنادزاده با بیان اینکه ۷۰ کشور به این نمایشگاه دعوت شدند، افزود: ما سعی کردیم در دوره اول برگزاری سطح مشارکت کنندگان خارجی را مدیریت کنیم، اما برای دوره‌های بعدی همانند نمایشگاه ایران اکسپو برنامه ریزی ویژه‌ای خواهیم داشت. برای این رویداد دعوت نامه‌ها توسط رایزن‌ها ارسال شده و برخی کشور‌ها نیز اعلام حضور کردند.
معاون سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: در این نمایشگاه برخی از کشور‌های همسایه، CIS (کشور‌های مستقل مشترک‌المنافع)، برخی مقامات دولتی و سرمایه گذاران خصوصی دعوت شده اند.
وی با اشاره به اینکه متولی نمایشگاه سازمان سرمایه گذاری است، بیان کرد: به طور حتم متولیان نشست‌های تخصصی و بسته‌های حمایتی خوبی برپا و معرفی خواهند کرد چراکه این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه گذاران خارجی با بسته‌های متنوع حمایتی و تسهیل موانع قانونی سرمایه گذاری آشنا شوند.

source

توسط chaarcharkh.ir