،نمایشگاه بین المللی شیمیایی، نفت و گاز، پلیمرو کامپوزیت بلاروس با حضور علیرضا صانعی سفیر ایران در جمهوری بلاروس و مقامات بلاروسی پاویون ایران افتتاح شد.

گشايش پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی محصولات و صنايع شیمیایی بلاروس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مقامات حاضر در نمایشگاه ضمن بازدید از پاویون ایران در بلاروس به بحث و تبادل نظر با تجار پرداختند.

سفير ايران در بلاروس گفت: باید تلاش کنیم تا تفاهم نامه هایی که بین دو کشور امضا شده است را به مرحله اجرا برسانیم. شرکت تجار در اینگونه نمایشگاه ها موجب می شود تا روابط تجاری بین دو کشور گسترش پیدا کند.
اين نمایشگاه، تولیدکنندگان پیشرو محصولات شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، تجهیزات فرآیندی، سیستم‌های اتوماسیون، توسعه‌دهنده سیستم‌های مدیریتی، متخصصان بهره‌برداری و توسعه میادین نفت و گاز، تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان مواد اولیه پلیمری، مواد کامپوزیت، ابزارهای برش و شکل‌دهی، تجهیزات و خدمات تولید محصولات پلاستیکی، فناوری‌های افزودنی برای جمع‌آوری و دفع زباله، رنگ‌ها، ظروف پلیمری و بسته‌بندی پلیمری و کارشناسان صنایع مرتبط با فناوری پیشرفته را گرد هم آورده است..

در این نمايشگاه شرکت‌هایی از بلاروس، روسیه، چین و ایران در کنار هم به رقابت خواهند پرداختند. نمایشگاه تخصصی شیمیایی، نفت، گاز – پلیمر و کامپوزیت بلاروس (از ۳ تا ۵ مهر) در شهر مینسک پایتخت بلاروس در حال برگزاری است.

source

توسط chaarcharkh.ir