با حضور جمعی از مدیران ارشد مجموعه مدیران خودرو؛

صنعت ماشین: در مراسمی که عصر روز گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد مجموعه مدیران خودرو، اصحاب رسانه، هنرمندان و دوستداران خودرو برگزار شد، نمایندگی کد 193 خسروانی به صورت تخصصی به خدمات محصولات اکستریم می‌پردازد.

به گزارش صنعت ماشین،

 این شوروم لوکس در بلوار اندرزگو تهران واقع شده و در حال حاضر خودروهای اکستریم VX و TXL در آن برای بازدیدکنندگان به نمایش درآمده است. در کنار خرید خودرو از این مجموعه، مشتریان می‌توانند اکسسورهای مورد نیاز خود مانند : چمدان، کت اسپرت، چتر و هدفون را از این نمایندگی خریداری کنند.

در این نمایندگی علاوه بر نمایش محصولات اکستریم، همه روزه امکان تست درایو خودروها وجود دارد. این امکان سبب می‌شود تا مشتریان با دید بهتری اقدام به خرید خودروی مورد نظر کنند و اطلاعات کافی در مورد محصولات اکستریم کسب نمایند.

اکستریم VX و TXL هر دو به پیشرانه 2000 سی‌سی توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) بهره می‌برند. این موتور توانایی تولید 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. تمامی این نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک آیسین به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌شود.

شوروم لوکس اکستریم کد 193 خسروانی افتتاح شد +تصاویر

در VX که لوکس‌ترین شاسی بلند این برند است، امکاناتی همچون : 10 کیسه‌هوا (راننده و سرنشین، جانبی جلو، جانبی عقب، پرده‌ای، زانویی راننده و مرکزی بین صندلی جلو)، 26 دستیار کمکی رانندگی (ADAS)، سقف پانورامیک، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم پارک و خروج از پارک خودکار، دوربین 540 درجه، هدآپ دیسپلی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب، تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سنسور نور و باران، ماساژور9 حالته صندلی سرنشینان جلو، مالتی مدیا 15.6 اینچی با 23 بلندگو سونی، شارژر وایرلس، سیستم رایحه افشانی با قابلیت شخصی سازی، گرمکن فرمان و … را میبینیم که در جایگاه خودروی لوکس امکانات بسیار مناسبی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد.

گفتنی است که همه مشتریان علاقه مند می توانند از شرایط فروش، پیش ثبت نام و تست درایو محصولات اکستریم با مراجعه به سایت khosravani.com اقدام نمایند.

source

توسط chaarcharkh.ir