به گزارش بازار، امروزه انواع تابلو راهنمایی و رانندگی به یکی از بزرگترین اجزای زندگی ما تبدیل شده اند. حین رانندگی و سفر، بدون استفاده از انواع تابلو ترافیکی چالش های گسترده ای سر راه ما قرار خواهند گرفت. البته که همه این تابلو ها هشدار دهنده نیستند! یک سری از تابلو های راهنمایی و رانندگی موجود در جهان داستان بامزه ای را به همراه دارند. حتی مفهوم آنها نیز بامزه بوده و همین مسئله هم باعث جلب توجه نظرات کاربران در سراسر جهان شده است. امروز ما قصد داریم تا چند مورد از بامزه ترین انواع علائم ترافیکی را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

ضرورت آشنایی با انواع علائم ترافیکی

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم شروع کنیم: چرا آشنایی با انواع علائم ترافیکی با مزه در سراسر جهان اهمیت زیادی دارد؟ در دنیای امروزی ما، هر حکومت یک سری قوانین خاص خود را وضع نموده است. این قوانین برای جلوگیری از آسیب دیدن مردم و افزایش سطح رفاه وضع می شوند. شاید در نگاه اول برخی از تابلو های مخصوص راهنمایی و رانندگی محدود کننده به نظر برسند ولی در واقعیت می توانند جان خیلی از ما را نجات دهند.

تابلو های جالب و بامزه، موارد خاصی هستند که شما آنها را در همه جای دنیا مشاهده نمی کنید. برخی از آنها توسط خود دولت ها طراحی شده و برخی هم توسط افراد سوم شخص برای سرگرمی ایجاد شده اند. در هر حال، آشنایی با این موارد هم به افزایش سطح اطلاعات عمومی شما کمک می کند و هم حین سفر، می تواند شما را آماده کند.

تابلو راهنمایی و رانندگی برای هشدار زامبی!

تابلو راهنمایی رانندگی عجیب در جهان

                                                                                                        هشدار زامبی در آمریکا

اولین مورد از جالب ترین انواع تابلو راهنمایی و رانندگی در سراسر جهان، به خطر زامبی اشاره دارد. چند سال پیش در اکثر خیابان های بزرگ و مراکز تجاری مهم آمریکا این تابلو نصب شد. البته که مردم نظرات مختلفی نسبت به این تابلو داشتند. یک سری از افراد از این شوخی خوششان آمد و برخی هم با ترس های شدید مواجه شدند. در واقعیت یک گروه امنیت سایبری چند سال پیش با هک کردن تابلو های ایالت تگزاس، توانستند این متن را روی آنها به نمایش بگذارند. البته که تا امروز هویت این تیم هکری مشخص نشده است.

تابلو راهنمایی و رانندگی برای سوپرایز جاده!

تابلو راهنمایی رانندگی عجیب در جهان

                                                                                                          انتظار سوپرایز را داشته باشید!

تصور کنید که در حال رانندگی در جاده هستید و ناگهان یک تابلو می بینید که عبارت “مراقب سوپرایز های جاده باشید” را در خود جای داده است. این صحنه برای افرادی که در امارات متحده عربی و شهر دبی رانندگی می کنند، یک صحنه کاملا عادی و نرمال به حساب می آید. شاید در نگاه اول هدف از ساخت این تابلو ها خیلی مشخص نباشد ولی یک منطق مهم و کلیدی پشت صحنه آنها وجود دارد. ساختار بیابانی دبی و کشور امارات باعث شده تا همواره سنگ ریزه های زیادی در هوا وجود داشته باشند. هنگام رانندگی با سرعت بالا در برخی از جاده های این شهر، افراد به صورت ناخواسته با این سنگ ها برخورد کرده و آسیب مالی می بینند. شکستن شیشه، آسیب دیدن رنگ و خرابی رادیات موتور از جمله آسیب های این سنگ ها به حساب می آیند. پس دولت با نصب این تابلو، همه تلاش خود را برای جلوگیری از خسارت به کار گرفته است.

علائم ترافیکی و هشدار گاو های نامرئی!

هشدار گاو نامرئی

کشور آمریکا پر از علائم ترافیکی عجیب و غریب است. هشدار برای گاو های نامرئی در هاوایی یکی از همین علائم مهم به حساب می آید. شاید برای شما هم داستان این تابلو جالب باشد. به صورت کلی، گله های زیادی از گاو های اهلی و وحشی در هاوایی زندگی می کنند. این گله ها مرتبا در جاده رفت و آمد دارند و میان مناطق مختلف شهر گشت می زنند. گاهی اوقات رانندگان این گاو ها را ندیده و با آنها تصادف می نمایند. در نظر داشته باشید که رنگ برخی از این گاو ها تیره بوده و تشخیص آنها در شب، اصلا کار راحتی نیست. شهرداری هاوایی هم برای کاهش تلفات گاو ها و جلوگیری از خسارت جانی و مالی افراد، نسبت به طراحی این تابلو اقدام نمود. با کمک این تابلو، رانندگان از وجود گاو مطلع شده و می توانند جلوی تصادف را بگیرند.

تابلوی خطر در ادینبورگ!

تابلوی خطر در ادینبورگ

یکی دیگر از جالب ترین انواع تابلو راهنمایی و رانندگی به خطر در ادینبورگ اشاره دارد. شهر ادینبورگ را می توان به عنوان یکی از مطرح ترین شهر های موجود در سراسر جهان معرفی نمود. پس آشنایی با این تابلو ها برای افراد مختلف مسئله ای مهم به حساب می آید. ساختار قدیمی جاده های این شهر باعث شده تا حرکت در آنها کمی خطرناک باشد. تابلوی خطری که در این منطقه نصب می شود، بیشتر شبیه به یک بازی کامپیوتری است تا یک تابلوی واقعی! این تابلو برای هشدار در مورد عابران پیاده به کار می رود.

تابلو راهنمایی و رانندگی برای محل حرکت مهاجران!

تابلو راهنمایی رانندگی عجیب در جهان

                                                                                                     تابلو حرکت مهاجران

همه ما با تابلو های خاصی همچون محل عبور دانش آموزان، محل عبور عابر پیاده و محل عبور حیوانات آشنایی داریم. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از خاص ترین تابلو های راهنمایی و رانندگی برای نشان دادن محل حرکت مهاجران می باشد. در برخی از کشور های اروپایی و آمریکایی که درصد مهاجرت افراد خیلی زیاد است، با نصب این تابلو ها مقامات به رانندگان هشدار می دهند تا به صورت اتفاقی به مهاجران برخورد نکنند.

تابلوی هشدار برای رانندگی در حالت مستی!

تابلوی هشدار رانندگی در حالت مستی

آخرین مورد از جالب ترین انواع علائم ترافیکی در سراسر جهان، به تابلوی هشدار برای مستی اشاره دارد. رانندگی در حالت مستی جرم است. فرقی ندارد که شما در چه کشور حضور پیدا نمایید، در هر حال رانندگی در این شرایط می تواند دردسر های زیادی را برایتان ایجاد کند. در کشور هایی همچون آمریکا، تابلو های زیادی در این زمینه طراحی می شود. این تابلو یکی از خاص ترین علائم راهنمایی و رانندگی در سراسر جهان می باشد. این تابلو به رانندگان هشدار می دهد که پس از رانندگی در حالت مستی به ترتیب وارد زندان، بیمارستان و مرگ می شوند.

در ساخت این تابلو ها از چه متریالی استفاده می شود؟

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که در ساخت علائم رانندگی، امکان استفاده از متریال متنوعی وجود خواهد داشت. شرکت های فعال در زمینه طراحی و ساخت این تابلو ها، همواره در حال تحقیق برای استفاده از بهترین متریال موجود در بازار هستند. به صورت کلی، جنس مواد اولیه موجود در این محصولات بر اساس نوع تابلو متغیر است. در حالت عادی، این محصولات با استفاده از فلز گالوانیزه ساده و لبه دار یا آلومینیوم ساده و لبه دار تولید می شوند. ساختار الکترواستاتیک این محصولات باعث شده تا مقاومتشان در برابر آسیب های محیطی چند برابر شود. اگر تابلو نیاز به سیستم نورپردازی یا رنگ آمیزی داشت، کارشناسان باید از رنگ های مخصوص استفاده کنند تا بتوانند در این زمینه به نتایج مطلوبی برسند. این مسئله را نیز در ذهن داشته باشید که تابلو های مخصوص ترافیک می توانند با متریال دیگری هم تولید شوند.

قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی چقدر است؟

متاسفانه در حال حاضر امکان مشخص کردن قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی وجود ندارد. چندین فاکتور مختلف هستند که هزینه های مورد نیاز کاربران برای تهیه این محصول را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اگر شما هم به خرید این کالا علاقه مند هستید، به جای تمرکز روی قیمت نهایی باید به سراغ این عوامل بروید.

فروشنده، تولید کننده، نوع تابلو و امکانات موجود در این وسیله، متغیر های مهمی به حساب می آیند که قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار می دهند. در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات بهترین مراکز عرضه کننده ایرانی، شما می توانید هزینه های مورد نیاز خود برای خرید انواع مختلف تابلو را پایین بیاورید. پس برای خرید و کسب بازدهی مطلوب، توصیه ما به شما استفاده از خدمات بهترین مراکز عرضه کننده فعال در این زمینه می باشد.

آیا شما هم قصد خرید انواع تابلو راهنمایی و رانندگی را دارید؟ حتما می دانید که امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه این تابلو فعالیت نموده و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید تابلو راهنمایی رانندگی به صورت تضمینی، شما می توانید هم اکنون به سراغ ایمن ترافیک بروید. ایمن ترافیک یکی از مطرح ترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین فروشگاه های سوم شخص ایرانی فعال در زمینه عرضه انواع تابلو به حساب می آید که خدماتش را با ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

از جمله ویژگی های ایمن ترافیک کالا می توان به داشتن انواع علائم ترافیکی، ابزار های رنگ آمیزی و غیره اشاره نمود. این فروشگاه همه خدمات خود را با تضمین ارائه نموده و در اختیار مشتریان می گذارد. فرقی ندارد که شما برای پروژه های خود به چه تابلویی نیاز دارید؛ در هر حال می توانید خدمات ایمن ترافیک کالا را به کار گیرید. کارشناسان واحد مشاوره و فروش این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهام هایتان در این زمینه هستند.

source

توسط chaarcharkh.ir