معرفی محصولات جدید در نمایشگاه حمل و نقل تهران؛

صنعت ماشین: ایران خودرو دیزل یکی از پیشگامان عرصه ورود به حوزه خودروهای برقی با حضور در بیستمین نمایشگاه حمل و نقل تهران جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش صنعت ماشین،

 اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل اکنون در شهرهای کرج و اراک در حال تردد است و تعدادی از شهرداری‌های شهرهای دیگر نیز در حال مذاکره برای خرید این محصول هستند. به همین منظور این شرکت در نظر دارد تا خودروهای دیگری را نیز در سگمنت های مختلف به‌صورت برقی تولید و روانه بازار کند. به‌منظور بازار سنجی این شرکت چند خودروی جدید خود را در نمایشگاه حمل‌ونقل تهران به نمایش گذاشت.

ایران خودرو دیزل به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور که محصولات برقی با داخلی سازی بالا نیز تولید می‌کند در نمایشگاه حمل‌ونقل تهران که در شهر آفتاب در حال برگزاریست، خودروهای برقی شامل اتوبوس 12 و 18 متری، مینی بوس 23 نفره، ون مسافری و مینی ون باری K3 را در معرض دید عموم قرار داده است.

ایران خودرو دیزل با رویکرد حرکت به‌سوی برقی سازی صنعت حمل‌ونقل در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. این شرکت که بادانش بومی و با داخلی سازی مناسبی محصولات تجاری خود را به بازار عرضه می‌کند در نظر دارد تا همین رویکرد را در بحث تجاری‌سازی خودروهای تجاری برقی نیز ادامه دهد.

تلاش‌های ایران خودرو دیزل درزمینهٔ توسعه خودروهای تجاری برقی صرفاً به شعار محدود نبوده و تردد اتوبوس برقی 12 متری در دو شهر کرج و اراک و به‌زودی در چند شهر دیگر نشان‌دهنده عزم جدی این مجموعه برای توسعه این خودروها در بازار ایران است.

حضور این شرکت با خودروهای جدید در نمایشگاه حمل و نقل تهران برای بازار سنجی و معرفی این خودروها به بازار هدف بوده است و این شرکت نشان داده که می‌تواند در همه سگمنت های خودرو کار و تجاری محصول برقی تولید و عرضه کند.

نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری تهران از 11 الی 14 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می گردد.

source

توسط chaarcharkh.ir