به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در بند 2 مصوبه مربوط به مقررات ارائه خدمات محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، رگولاتوری اعلام کرده است که ارائه چنین خدماتی ممنوع است.

همچنین، دارندگان پروانه موظف‌اند سامانه‌ای برای «تشخیص تماس‌های محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته» راه‌اندازی کنند و از ورود این نوع تماس‌ها به شبکه خود جلوگیری نمایند.

در این مصوبه، محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی به‌عنوان محتوایی تعریف شده است که توسط مشترک یک دارنده پروانه به‌طور خودکار یا غیرخودکار، با هدف تبلیغ محصولی به مشترکین همان دارنده یا دیگر دارندگان پروانه ارسال می‌شود.

 

source

توسط chaarcharkh.ir