معاون وزیر نیرو در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق:

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق گفت: ابتدا از برگزارکنندگان این نمایشگاه و تمامی فعالان صنعت برق تشکر می‌کنم. این نمایشگاه محلی مناسب برای ارزیابی رشد کمی و کیفی محصولات داخلی است و خوشبختانه هر سال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه هستیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از برند‌های بین‌المللی امروز فعالیت خود را از نمایشگاه آغاز کرده‌اند و اکنون به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند.

 

معاون وزیر نیرو با اشاره به گستردگی فعالیت‌های صنعت برقگفت: این حوزه شامل تمامی علوم و فنون مرتبط با تولید و توزیع برق است. همچنین، از نقش مؤثر بخش خصوصی و تولیدکنندگان در خودکفایی کشور تقدیر کرد.

 

حائری با بیان اینکه هدف نمایشگاه فن بازار تجاری‌سازی ایده‌های علمی و دانشگاهی دانست عنوان کرد: این نمایشگاه با رعایت استراتژی دانش‌بنیان، محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهد که قابلیت صادرات به کشور‌های دیگر را نیز دارند.

 

وی در پایان بر لزوم همکاری‌های بیشتر میان وزارت نیرو و تولیدکنندگان تأکید کرد و به اهمیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر اشاره کرد.

source

توسط chaarcharkh.ir