در این کمپین یلدایی، خودروهای برند اکستریم به طور کامل و رایگان مورد بررسی قرار گرفته و آمادگی آن‌ها برای شرایط آب و هوایی مختلف به خصوص آب و هوای برفی سنجیده می‌شود.

اکستریم با کمپین خدمات پس از فروش یلدایی خود به استقبال زمستان میرود!

آچارکشی جلوبندی خودرو، بازدید سیستم روشنایی، سیستم ترمز، بخاری، برف‌پاک‌کن ها، گرمکن صندلی ها، غربیلک فرمان و تنظیم باد تایرها از جمله ی خدماتی است که طی این کمپین ارائه میشود.

اکستریم با کمپین خدمات پس از فروش یلدایی خود به استقبال زمستان میرود!

همچنین، در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مشتریان می‌توانند از تخفیف 20 درصدی (تا سقف 2 میلیون تومان) بهره‌مند شوند.

برند اکستریم که از سال گذشته فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است، همواره سعی دارد با ارائه ی طرح های متنوع فروش و پس از فروش رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید. کمپین یلدایی این برند نیز ابتکاری نوین خواهد بود در جهت آماده سازی هر چه بیشتر خودروی مشتریان برای فصل سرد سال. این اقدام همچنین نشانگر تعهد برند اکستریم خواهد بود نسبت به ایمنی و سلامت سرنشینان.

source

توسط chaarcharkh.ir