مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، گفت: احداث مسیر دسترسی شرق به جنوب تقاطع بزرگراه شهید بابایی با خیابان هنگام، طول پیمایش های اضافی شهروندان در شبکه معابر بزرگراهی را به میزان 3.

– کاهش گردش اضافی خودروها در پایتخت با احداث مسیر شرق به جنوب تقاطع بابایی- هنگام مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، گفت: احداث مسیر دسترسی شرق به جنوب تقاطع بزرگراه شهید بابایی با خیابان هنگام، طول پیمایش های اضافی شهروندان در شبکه معابر بزرگراهی را به میزان 3.

5 کیلومتر کاهش خواهد داد.

محمدصادق خیرخواه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین مطالعات انجام شده برای تکمیل تقاطعات غیرهمسطح پایتخت یادآور شد: شناسایی رویکردهای ناقص حرکتی در مجموعه تقاطعات غیرهمسطح شهر تهران از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری در دستور کار کارشناسان گروه توسعه و نگهداشت معابر قرار گرفت و در این راستا نیز معابر پایتخت بر اساس خط الرأس بزرگراه های شهید همت و شهید چمران به چهار پهنه مطالعاتی تقسیم شده است.

به گفته وی، تکمیل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بابایی با خیابان هنگام، از تازه ترین اقدامات مطالعاتی انجام شده در پهنه شمال شرق پایتخت است.

مدیر عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص منافع ترافیکی برقراری دسترسی شرق به


برچسب ها: تقاطع – بزرگراه – معابر بزرگراهی – شهر تهران – بابایی – فنی و مهندسی – مسیر دسترسی


آخرین اخبار سرویس:



کاهش گردش اضافی خودروها در پایتخت با احداث مسیر شرق به جنوب تقاطع بابایی- هنگام

کاهش گردش اضافی خودروها در پایتخت با احداث مسیر شرق به جنوب تقاطع بابایی- هنگام




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط chaarcharkh.ir