در حالی بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات تهران آغاز به کار کرد که۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه صنعت تبلیغات در معرض دید فعالان، متخصصان این حوزه قرار داده اند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته امروز ۲۳ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه از امروز تا ۲۶ آذر ماه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه صنعت تبلیغات را در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰ مترمربع در معرض دید فعالان، متخصصان و علاقهمندان این حوزه قرار داده اند.
تبلیغات و برندینگ، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی، بازاریابی محتوایی، شبکه های اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ماشین های چاپ و لیزر، خدمات طراحی و چاپ و خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و…از جمله مهمترین محورهای برگزاری این رویداد عنوان شده است.
از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز میتوان به حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات،کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ و… اشاره کرد.
source