به گزارش خبرآنلاین،

این اولین گیربکسی است که توسط خود شرکت هورس پاورترین طراحی شده و می‌تواند در خودروهای الکتریکی، هیبریدی و تمام بنزینی مورداستفاده قرار گیرد. این گیربکس جدید اولین بار روی رنو رافال پلاگین‌هیبریدی نصب خواهد شد.

گیربکس اتوماتیک جدید رنو با ۱۵ دنده و بدون واحد کلاچ

گیربکس DB۴۹ به لطف ضرایب مختلف دنده و دو موتور الکتریکی در داخل خود، می‌تواند تا ۱۵ ضریب دندهٔ مختلف تولید کنده و بنابراین، اساساً گیربکسی ۱۵ سرعته خواهد بود. این گیربکس که ۹۹ کیلوگرم وزن دارد، توان تحمل حداکثر ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت. این گیربکس توسط یک واحد الکترونیکی یکپارچهٔ پیشرفته کنترل می‌شود که در کارخانهٔ Aveiro در اسپانیا به تولید می‌رسد. این سیستم شامل سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی بهینه‌سازی شده برای کاهش مصرف شارژ باطری و درنتیجه افزایش قابلیت پیمایش الکتریکی است.

گیربکس اتوماتیک جدید رنو با ۱۵ دنده و بدون واحد کلاچ

در «گیربکس اتوماتیک جدید رنو با ۱۵ دنده و بدون واحد کلاچ» بیشتر درباره گیربکس رنو رافال بخوانید.

۵۸۵۸

source

توسط chaarcharkh.ir