بازار؛ گروه خودرو: شرکت کانورسیکا پیشگام ارائه راه‌ حل‌ های هوش مصنوعی مبتنی بر مکالمه برای تیم های فروش خودروسازان و شبکه نمایندگی آن ها، از عرضه نسل جدید عوامل هوش مصنوعی خود با قابلیت مدیریت موجودی خودرو رونمایی کرد. این عوامل که با پشتیبانی پاسخ اتوماتیک به سوالات خودرویی طراحی شده لست، بزودی در شبکه فروش خودروسازان در آمریکا، کانادا و انگلیس استفاده خواهد شد.

این سیستم اطلاعات بیشتر از ۸۴ هزار نمایندگی و وب سایت خودروسازان را با پوشش حدود ۲۲۰ میلیون دستگاه خودرو و دسته بندی آن براساس شماره شاسی خودروها را جمع آوری کرده است. کانورسیکا هفته گذشته این هوش مصنوعی جدید را معرفی کرده است.

سیستم پیشرفته شرکت کانورسیکا می تواند اطلاعات کاملی از مشخصات خودرو، قیمت، تصاویر، ویژگی ها، اطلاعات فنی، سوابق تعمیراتی و شماره شاسی به همراه جزئیات تولید و فناوری خودروها را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد

آغاز تحول در صنعت خودرو

شرکت کانورسیکا با ارائه راه‌ حلی پیشرفته عمده مشکلات رایج در فرآ یند خرید خودرو برای مشتریان را برطرف کرده است. این تکنولوژی امکان دسترسی خریداران به اطلاعات لحظه ای موجود در نمایندگی ها را ارائه و تجربه شخصی سازی را فراهم می کند. سیستم پیشرفته شرکت کانورسیکا می تواند اطلاعات کاملی از مشخصات خودرو، قیمت، تصاویر، ویژگی ها، اطلاعات فنی، سوابق تعمیراتی و شماره شاسی به همراه جزئیات تولید و فناوری خودروها را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

جیم کاسکید، مدیر عامل شرکت کانورسیکا در خصوص عرضه محصول جدید این شرکت می گوید؛ بازار سریع و دینامیک خودرو در نمایندگی های خودروسازان، عوامل هوش مصنوعی کانورسیکا که با محصول پاسخ اتوماتیک به سوالات خودرویی پشتیبانی می شود، می تواند پاسخ های دقیق و لحظه ای به سوالات و درخواست مشتریان ارائه دهد. ‌ این قابلیت می تواند سبب تفاوت میان موفقیت و شکست در فروش خودروها شود.

تکنولوژی پاسخ اتوماتیک به سوالات خودرویی می تواند با ارائه اطلاعات موجودی خودروها به صورت لحظه ای از طریق بسترهای ایمیل، چت و پیامک می تواند نیاز مشتریان را رفع کند

چالش نمایندگی ها و پاسخ مشتریان رفع می شود

یکی از چالش ها و مشکلات عمده خریداران خودرو در بازار، عدم دسترسی سریع به مشخصات خودروها و اطلاعات موجودی است؛ معمولا چنین نیازهای خارج از زمان کاری و ویژگی های نمایندگی ها برای مشتریان ایجاد می شود.

تکنولوژی پاسخ اتوماتیک به سوالات خودرویی می تواند با ارائه اطلاعات موجودی خودروها به صورت لحظه ای از طریق بسترهای ایمیل، چت و پیامک می تواند نیاز مشتریان را رفع کند. نمایندگی ها اکنون می توانند با ارائه پاسخ های دقیق و به موقع، مشتریان را به تصمیم گیری بهتر و هدایت به سمت خودرو مناسب هدایت می کند. این تکنولوژی فرآیند فروش را سریع می کند؛ اگر خودروی مورد نظر مشتری موجود نباشد، سیستم هوشمند کانورسیکا گزینه‌های مشابه را پیشنهاد می‌ دهد.

شرکت کانورسیکا از سال ۲۰۲۰ با عرضه نخستین فناوری هوش مصنوعی خود به نام انسورس و همکاری با شرکت های گوگل، متا و اوپن آی به یکی از بازیگران کلیدی در توسعه فناوری هوش مصنوعی تبدیل شده است. این شرکت به تازگی نسل چهارم این فناوری به نام انسورس آی کیو را ویژه برای صنعت خودرو طراحی کرده است. ‌

جیم کاسکید، مدیرعامل شرکت مذکور در خصوص این مساله گفته است؛ ما پنج سال گذشته را فقط صرف توسعه امن و دقیق راه حل های هوش مصنوعی برای صنایع کردیم. افزودن قابلیت انسورس آی کیو به بیشتر از ۵۰ فرآیند کاری در حوزه های خدمات خودرو، فروش و خدمات طراحی شده است. محصول جدید این شرکت در نمایندگی خودروسازان نیازی به تغییر در فرآیندهای فعلی خود ندارد و تنها شاهد بهبود چشمگیر تجربه مشتریان خواهند بود.

source

توسط chaarcharkh.ir