محصولات کیا در ایران بدون مشکل خواهند بود

صنعت ماشین: شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از 25000 دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اصلی در سراسر کشور توانسته است….

به گزارش صنعت ماشین،

 این روزها که واردات خودرو بسیار جدی شده است. بسیاری از مشتریان نگرانی‌های بسیاری در بخش خدمات پس از فروش دارند. شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده محصولات کیا در ایران، طی یک کمپین جدید خدمات پس از فروش خود را در سراسر کشور گسترش داده است. بر این اساس دارندگان خودروهای کیا دیگری هیچ مشکلی برای خدمات پس از فروش نخواهد داشت. 

کوشا خودرو با خدمات نوین پس از فروش!

کوشا خودرو و محصولات باکیفیت کیا 

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از 25000 دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اصلی در سراسر کشور توانسته است، سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران به جای بگذارد. در حال حاضر با تمرکز بر واردات خودرو کیا و تامین قطعات اصلی کیا به نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران شناخته شده است. در حقیقت کوشا خودرو در سه کلاس سدان، شاسی بلند و هاچ‌بک محصولات کیاموتورز را به ایران آورده است. خودروهای مانند کیا K5(اپتیما) دو لیتر، کیا K5 1.5 لیتری، کیا سراتو، کیا پگاس، کیا اسپورتیج، کیا EV5، کیا سلتوس، کیا سونت و کیا سید را به ایران آورده است. کوشا خودرو به دلیل گسترش سبدمحصولات خود، سعی کرده که شبکه خدمات پس از فروش خود را نیز گسترش دهد. 

کوشا خودرو با خدمات نوین پس از فروش!

شبکه گسترده خدمات پس از فروش کوشا خودرو

اخیرا کمپین کوشا خودرو در راستای هدف گستردگی شبکه خدمات پس از فروش و رضایت بیشتر مشتریانش شکل گرفته است. هدف از این کمپین؛ گسترش خدمات پس از فروش و دسترس بودن تعمیرگاه و تامین قطعات برای مشتریان است. چراکه این روزها با ورود خودروهای جدید وارداتی به بازار؛ شاهد گسترش این دسته از خودروهای وارداتی در بازار هستیم. بنابراین بسیاری از مشتریانی که خواهان خرید این دسته از خودروها هستند، در اولویت نخست خود نگرانی‌های درباره خدمات پس از فروش و تامین قطعات آن‌ها دارند. با توجه به شناسایی این مهم، مدیران ارشد کوشا خودرو تصمیم گرفته‌اند تا با گسترش شبکه خدمات پس از فروش و تامین به هنگام قطعات؛ نگرانی‌های مشتریان خود را برطرف سازند، تا با طیب خاطر اقدام به خرید محصولات کیا کنند. این کمپین تمرکز بر مالکان خودروهای کیا بوده که در هر زمان و شرایطی می‌توانند به راحتی به نمایندگی‌ها مراجعه و از خدمات تعمیر، سرویس‌های دوره‌ای و تامین قطعات بهره‌مند شوند. شرکت کوشا خودرو در راستای رضایت بیشتر مشتریان خود؛ 15 عاملیت و نمایندگی خدمات پس از فروش در 11 استان کشور دارد. تمامی این 15 عاملیت و نمایندگی خدمات پس از فروش فعال بوده تا خریداران خودروهای کیا بتوانند از گستردگی خدمات کوشا خودرو بهره گیرند و در بهترین شرایط ممکن در محل سکونت خود از چنین خدماتی بهره‌مند شوند. عاملیت و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کوشا خودرو همگی مبتنی بر استاندارد جدید خدمات پس از فروش بوده تا بالاترین سطح رضایت را برای مشتریان فراهم آورد. 

کوشا خودرو با خدمات نوین پس از فروش!

طرح نوروزی کوشا خودرو 

شرکت کوشا خودرو در بخشی از کمپین جدید خود، طرح نوروزی ویژه‌ای برای مالکان خودروهای جدید کیا در نظر گرفته است. این طرح جدید با سرویس کلینیک نوروزی شناخته می‌شود تا مشتریان نسبت به آماده‌سازی خودروهایشان برای سفرهای نوروزی اقدامات لازمه را انجام دهند. در این طرح کلینک نوروزی کوشا خودرو به صورت اختصاصی بخشی برای خودروهای قدیمی کیا نیز در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر کوشا خودرو قصد دارد تا به دارندگان خودروهای قدیمی کیا خدمات مناسبی را ارائه دهد. به این معنا که مالکان خودروهای قدیمی کیا با طیب خاطر می‌توانند به نمایندگی‌های کوشا خودرو مراجعه و از مزایایی سرویس کلینیک نوروزی کوشا خودرو بهره‌مند شوند. در طرح سرویس کلینیک نوروزی کوشا خودرو، 50 درصد تخفیف برای تعمیرات و هزینه آن و سرویس‌های دوره‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین به منظور رضایت بیشتر مشتریان و مالکان خودروهای کیا؛ می‌توانند از تخفیف 10 درصدی برای خرید قطعات و نصب آپشن در کوشا خودرو اکسسوری بهره‌مند شوند. با در نظر گرفتن قطعات گران قیمت و اجرت‌های بالا در مراکز دیگر خودرویی، کوشا خودرو با ارائه تخفیف‌های ویژه و تعمیرات تخصصی این مهم را در اختیار مالکان خودروهای کیا گذاشته تا با کم‌ترین هزینه خودرویشان را برای سفرهای نوروزی آماده کنند. 

جالب است بدانید که در طرح فوق، فیلتر هوا موتور، فیلتر کابین و شیشه شور نیز از سوی شرکت کوشا خودرو و نمایندگی‌های خود به صورت رایگان به صاحبان مدل‌های مختلف کیا هدیه داده می‌شود. همچنین در زمینه تعمیرات تخصصی عیب‌یابی بخش‌های مختلف تمامی مدل‌های کیا به کمک دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز شرکت کوشا خودرو انجام شده تا بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. از سوی دیگر دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز کوشا خودرو که در زمینه عیب‌یابی استفاده می‌شود؛ به صورت مستقیم و آنلاین به کیاموتورز متصل بوده تا به صورت کاملا تخصصی مراحل عیب‌یابی صورت گیرد. این مراحل تعمیرات بدون اخذ هیچ هزینه اضافی توسط تکنسین‌های فنی کوشا خودرو انجام می‌شود. شرکت کوشا خودرو طی اطلاعیه‌ای جدید خود به تمام دارندگان خودروهای کیا جدید و قدیمی اعلام داشته است که تا 25 اسفند ماه سال جاری می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های فعال کوشا خودرو مراجعه کنند و از مزایایی طرح سرویس کلینیک نوروزی این شرکت بهره‌مند شوند. 

این طرح نوروزی سبب می‌شود تا به رضایت بیشتر مشتریان منتج شود و در نهایت دارندگان این خودروها با طیب خاطر سوار بر خودرویشان شوند. همچنین این کمپین و طرح نوروزی کوشا خودرو این اطمینان را به مالکان خودروهای کیا می‌دهد تا با نهایت آسودگی به سفر رفته و هیچ نگرانی در زمینه تامین قطعات یا تعمیرات نداشته باشند.

source

توسط chaarcharkh.ir