هوندا CR-V از همان ابتدای عرضه در سال ۱۹۹۵ به یکی از محبوب ترین تولیدات هوندا | Honda تبدیل شد و سالهاست که در بازارهایی نظیر آمریکای شمالی، پرفروش ترین محصول این خودروساز ژاپنی است. البته با وجود محبوبیت بالایی که داشته، و دارد، هرگز خودرویی نبوده که به خاطر آفرودی بودن، انتخاب اول مشتریان باشد. در مدل ۲۰۲۶ اما اوضاع، کمی تغییر میکند چراکه هوندا بالاخره تیپ آفرودی تریلاسپرت را به تیپبندی CR-V نیز اضافه کرده.

در این تیپ که تنها برپایه نمونه مجهز به پیشرانه هایبرید هوندا CR-V قابل عرضه است، از تایرهای همهجارو یا همان All-Terrain کانتیننتال کراسکانتکت ATR بهره گرفته شده. در کنار این تایرها که پوشش رینگ های ۱۸ اینچ جدید هستند و در مسیرهای مختلف، چسبندگی خوبی به مسیر دارند، هوندا طراحی ظاهری CR-V را نیز در تیپ تریلاسپرت، کمی آفرودیتر کرده و جزئیات ظاهری سیاه براق در آن بهکار برده.
همچنین باید به امکان عرضه هوندا CR-V تریلاسپرت با رنگ سبز مایل به خاکی جدیدی اشاره کنیم که در تصاویر همین پست، مشاهده میکنید.

از آنجایی که تیپ تریلاسپرت هوندا CR-V برپایه تیپ اسپرت این کراساوور عرضه میشود، صندلیها، پوشش پارچهای دارند اما همچون بخش هایی از بدنه، روی پُشتسری صندلی ها و همچنین کفپایی ها، نشان TrailSport نقش بسته.
از امکانات استاندارد این تیپ نیز باید به بازشو برقی درب قسمت بار، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی، گرمکن صندلی های برقی جلو و غربیلک فرمان، مولتیمدیا ۹ اینچ با رابط کاربری بیسیم اندروید و iOS، پُشتآمپر دیجیتال ۱۰.۲ اینچ، پد شارژ بیسیم، سانروف برقی و سیستم صوتی ۳۲۰ وات با ۸ بلندگو اشاره کنیم.

همانطور که اشاره شد، تیپ تریلاسپرت تنها برپایه نمونه مجهز به پیشرانه هایبرید هوندا CR-V قابلعرضه است. این پیشرانه، با ۲۰۴ اسببخار قدرت، از مسیر یک سیستم AWD ارتقاء یافته، محرک چهار چرخ است. در این سیستم، بهروزرسانی هایی صورت گرفته تا قابلیت های آفرودی بهتری در سرعت های پایین ارائه دهد.
برای مثال، در سرعت های کمتر از ۱۵ کیلومتر در ساعت، درصورت تشخیص هرزگردی در هنگام ترمز، نیروی محرکه به چرخی منتقل میشود که دارای چسبندگی به مسیر است.






source