شرکت شیائومی تحت تاثیر افزایش واکنش منفی مصرف کنندگان، با کاهش سفارش های جدید برای سدان برقی اش(SU7) که موفقیت فروش چشمگیر آن را تهدید می کند مواجه شد.
– شرکت شیائومی تحت تاثیر افزایش واکنش منفی مصرف کنندگان، با کاهش سفارش های جدید برای سدان برقی اش(SU7) که موفقیت فروش چشمگیر آن را تهدید می کند مواجه شد.
به گزارش ایسنا، سدان برقی SU7 شیائومی پس از عرضه در مارس سال میلادی گذشته، به سرعت در بین رانندگان چینی محبوب شد و فروش آن در بزرگترین بازار خودروی جهان، تا دسامبر، به صورت ماهانه از تسلا مدل سه ( Model 3) پیشی گرفت.
اما شیائومی اکنون با موجی از نگرانی مصرف کنندگان مواجه است که ماه میلادی گذشته پس از یک تصادف مرگبار مربوط به یک SU7 شروع شد.
این تصادف که هنوز در حال بررسی است، بحث های عمومی گسترده ای را در مورد ایمنی انواع ویژگی های رانندگی هوشمند ارائه شده توسط شیائومی برانگیخت.
تحلیلگران دویچه بانک روز چهارشنبه اعلام کردند که سفارش های جدید برای SU7 در آوریل نسبت به مارس، 55 درصد کاهش یافت و این روند در مه نیز ادامه یافت، به طوری که در دو هفته اول این ماه، 13 هزار و 500 سفارش ثبت شده است که در مقایسه با 23 هزار سفارش در هفته دوم مارس است که بالاترین رکورد هفتگی محسوب می شود.
source