به گزارش صنعت ماشین،

 بر این اساس امدادگران مستقر در تمامی ساعات شبانه روز و تعمیرگاه مرکزی و عاملیت‌های منتخب از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده ارایه خدمات به مشتریان خواهند بود. تمهیدات لازم برای تامین و ارسال قطعات به عاملیت‌ها و سایر نیازمندی‌ها برای اجرای هر چه بهتر طرح انجام شده است تا با ارایه بهترین خدمات و رضایتمندی هر چه بیش‌تر مشتریان اجرا شود.

علاوه بر آن مرکز تماس گروه بهمن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمات خواهند بود و مشتریان می‌توانند جهت بهره مندی با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

در این طرح عاملیت‌های حاضر در استان‌های منتهی به مرز‌های غربی کشور (همدان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان) حضور دارند و همچنین امدادگران مجرب با بهره مندی از قطعات استاندارد در مرز‌های مهران، خسروی، شلمچه و چذابه مستقر هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست مشتریان را به نتیجه برسانند.

همکاری با امداد خودرو ایران جهت پوشش صد درصدی، ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین گستردگی و کمترین زمان و تامین و ارسال سریع قطعات مصرفی از جمله ویژگی‌های متمایز خدمات اربعین امسال است.

به مشتریان توصیه می‌شود از خدمات امدادی متفرقه و بدون مجوز استفاده نکنند چرا که می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی از جمله بکارگیری قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین باشد.

مشتریان می‌توانند از طریق وب سایت و نرم افزار گروه بهمن، خدمات امدادی خود را ثبت کنند. همچنین فهرست عاملیت‌ها در وب سایت گروه بهمن به نشانی www.bahman.ir قابل مشاهده است.

source

توسط chaarcharkh.ir