خدمات پس از فروش باکیفیت چگونه است؟

صنعت ماشین: این روز‌ها که همه از خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی، نگرانی‌های بسیاری دارند. شرکت نگین تندیس الماس در این بخش به عنوان شرکت مطرح و معروف، بالاترین سطح خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. روز دوشنبه هفته جاری بود که این شرکت آماده ارائه خدمات پس از فروش به محصولات مرسدس بنز و تویوتا شد.

به گزارش صنعت ماشین،

 این روز‌ها که همه از خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی، نگرانی‌های بسیاری دارند. شرکت نگین تندیس الماس در این بخش به عنوان شرکت مطرح و معروف، بالاترین سطح خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. روز دوشنبه هفته جاری بود که این شرکت آماده ارائه خدمات پس از فروش به محصولات مرسدس بنز و تویوتا شد. همزمان با این رویداد؛ نشست خبری نیز با جمعی از اصحاب رسانه شکل گرفت که در این مهم مدیرعامل شرکت نگین تندیس الماس آقای محمد موسوی نیز حضور داشتند.

طیب خاطر از خرید بنز و تویوتا با نگین تندیس الماس

ساختار خدمات پس از فروش در نگین تندیس الماس

شرکت نگین تندیس الماس، به عنوان یکی از برترین و معتبرترین شرکت‌های واردکننده به حساب می‌آید که در زمینه خدمات پس از فروش نیز هیچ چیز برای مشتریان خود کم نگذاشته است. بر این اساس تعمیرگاه مرکزی نگین تندیس الماس دارای بخش‌های تعمیرات و سرویس دوره‌ای است. به عبارت دیگر جایگاه تعویض لاستیک، جایگاه فرمان، جایگاه جلوبندی، جایگاه بالانس چرخ، جایگاه مکانیکی برای تعمیر موتور و گیربکس، جایگاه برقی به منظور رفع ایرادات سیستم‌های الکترونیکی و الکتریکی، جایگاه خودرو‌های هیبریدی و جایگاه برای خودرو‌های برقی و جایگاه فشار قوی و انبار قطعات در تعمیرگاه مرکزی این شرکت وجود دارد. از آنجا که شرکت نگین تندیس الماس خودرو‌های تمام برقی به کشور آورده است، بر این اساس در فضای خارج از تعمیرگاه ایستگاه شارژری را نیز تعبیه کرده تا خودرو‌های تمام برقی این شرکت پس از اتمام سرویس دوره‌ای به منظور شارژ شدن خودرویشان از آن استفاده کنند. ناگفته نماند که نگین تندیس الماس از سرویس در محل و امداد خودرو نیز برخوردار است تا طیب خاطر به مشتریان خود دهد. از سوی دیگر تامین قطعات در این شرکت به راحتی صورت گرفته و بر این اساس خدمات پس از فروش از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار می‌گیرد.

طیب خاطر از خرید بنز و تویوتا با نگین تندیس الماس

پذیرش برای خدمات پس از فروش در نگین تندیس الماس

برای انجام خدمات پس از فروش ابتدا خودرو توسط پذیرشگر، پذیر شده و مشتری به اتاق شوروم رفته تا کار‌های مربوطه روی خودرویش انجام شود. بعد از این‌که پذیرشگر خودرو را به صورت دقیق بررسی کرد تا خط و خشی روی بدنه نباشد، خودرو به تعمیرگاه منتقل می‌شود. در این مرحله خودرو بر اساس درخواست مالک و سرویس دوره‌ای تمام موارد مورد نیاز آن انجام شود. با ورود خودرو به تعمیرگاه، اگر نیاز به تعویض قطعات یا تعمیرات داشته باشد، کارشناس فنی آن را بررسی و درخواست قطعه از انبار می‌کند. در این مرحله بخش تعمیرگاه به انبار متصل بوده و درخواست به صورت کاملا سیستمی ثبت شده و انباردار قطعه را به مکانیک تحویل می‌دهد. پس از اتمام کار خدمات پس از فروش، خودرو پیش از تحویل؛ به درخواست مشتری به کارواش منتقل شده و خودرو تمیز شده به ایشان تحویل می‌شود. از سوی دیگر در پایان کار، مالک بخش مالی آن را تسویه کرده و خودرو را تحویل می‌گیرد. لازم بذکر است که پیش از خروج خودرو از تعمیرگاه؛ مدیر تعمیرگاه آن را تست می‌کند تا اگر ایرادی در خودرو وجود داشته باشد، آن را مرتفع می‌سازد. شرکت نگین تندیس الماس به منظور رضایت بیشتر مشتریان خود سرویس اولیه ۶ ماهه یا ۵ هزار کیلومتر در نظر گرفته که گارانتی برای تمامی محصولات خود را تا حداکثر ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر را ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که در سرویس اولیه اجرت رایگان بوده، اما تعویض قطعات مشمول هزینه خواهد شد.

طیب خاطر از خرید بنز و تویوتا با نگین تندیس الماس

نشست خبری با حضور مدیرعامل نگین تندیس الماس

پس از بازدید از تعمیرگاه مرکزی نگین تندیس الماس، نشست خبری نیز برگزار شد که آقای محمد موسوی مدیرعامل این شرکت کامل و دقیق توضیحاتی را ارائه دادند. این توضیحات به این شکل است «شرکت نگین تندیس الماس خدمات پس از فروش خود را به صورت مستقیم پایه‌گذاری و خودش به صورت مستقیم برعهده گرفته است. این فضای که در آن قرار داریم؛ نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش نگین تندیس الماس بوده و به غیر از این مرکز که اصطلاحا هلدینگ خدمات و نمایندگی مرکزی است، ۱۸ نماینده فعال در سطح کشور داریم. جالب است بدانید که تامین قطعات‌مان را پیش از عرضه محصولات‌مان، بر اساس برنامه‌ریزی اصطلاحا MRP انجام دادیم به این شکل که قطعات تند مصرف، قطعات مصرفی و قطعات کند مصرف سفارش‌گذاری کردیم. تامین قطعات اتفاقات افتاده که در حوزه قطعات مصرفی با تکیه بر توان داخلی‌سازی و خودکفایی، در کشور، اقدام به خود کفایی قطعات کردیم و قطعات مصرفی را با شرکت‌های مطرح حوزه قطعات خودرو، مذاکره کردیم، نمونه ارائه دادیم، تست‌های آزمایشگاهی انجام شد و امروز افتخار داریم که این قطعات را در حوزه قطعات مصرفی به خودکفایی رساندیم. همچنین آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیزمان هستیم، اما در عین حال در زمان ارائه خدمات یک روز از این فرآیند عقب نماندیم، به صورت دقیق و مستمر خدمات ما اتفاق افتاده و در حال حاضر، مجوز؛ ارائه خدمات به محصولات مرسدس‌بنز و تویوتا را از شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران و مجموعه وزارت صمت داریم. به صورت رسمی مجوز ارائه خدمات دریافت کردیم، در حال تکمیل مدارک برای گرفتن، مجوز ارائه خدمات به برند‌های دیگر نیز هستیم که در آینده نزدیک در نشست‌های خبری ارائه خدمات به برند‌های جدید را نیز اعلام خواهم کرد. آمادگی فرآیند ارزیابی از جانب نماینده وزارت صمت یا اصطلاحا شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI را نیز داریم، تاییدیه این مهم نیز موجود است، این فرآیند ارائه خدمات به صورت مستمر در مجموعه ما در حال اتفاق است. بحث توسعه نمایندگان خدمات پس از فروش در استان‌های مختلف، در برنامه داریم، توسعه را در قالب کمیته اعطای نمایندگی عرضه می‌کنیم؛ افرادی که متقاضی می‌شوند و درخواست نمایندگی را ارائه می‌کنند و مطابق چک لیست‌ها و الزامات شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت به دست آوردن نمره قبولی، در حقیقت می‌توانند ارائه خدمات کنند و سخت‌گیری‌های بسیار زیادی را در این حوزه داریم. درباره مدارک فنی و اطلاعات مرتبط با قطعات، در صورت العمل‌های سرویس و نگهداری و دستور العمل‌های تعمیرات خودرو‌های تویوتا و مرسدس بنز، از سایت‌های رسمی این شرکت‌ها، در سراسر دنیا اطلاعات اخذ کردیم و اصطلاحا اکانت دسترسی را خریداری کردیم و اطلاعات اخذ شده و مطابق با این دستورالعمل‌ها، خدمات در مجموعه اتفاق خواهد افتاد. تیم خدمات پس از فروش بسیار حرفه‌ای که آموزش دیده و منطبق با الزامات این محصول در نمایندگی مرکزی به کار گرفته شده است. همچنین برای نمایندگی‌ها آموزش مستمر محصولات را ارائه کردیم، همانطور که اشاره کردم، قبل از ارائه محصولات‌مان، در حوزه خدمات، آمادگی کامل خودمان را ایجاد کردیم و در حال ارائه خدمات هستیم. باتوجه به نشست خبری که درباره خدمات پس از فروش شرکت نگین تندیس الماس است.» جالب اسا بدانید که شرکت نگین تندیس الماس نخستین شرکتی است که خدمات پس از فروش آن بر اساس استاندارد‌های لازم دو شرکت تویوتا و مرسدس بنز بوده و همین مساله منجربه برتری کیفیت آن نسبت به سایر شرکت‌های واردکننده شده است. از سوی دیگر تمام تکنسین‌های این شرکت منطبق بر آموزش به‌روز و جدید هستند تا بالاترین سطح کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.

source

توسط chaarcharkh.ir