دیار خودرو | Diar Khodro با ابلاغ اطلاعیه ای به نمایندگی های مجاز خود در سطح کشور، ضوابط و مقررات انضباطی در فرآیند ثبتنام و فروش محصولات این شرکت را، تبیین، و تاکید کرد چنانچه هریک از موارد اعلامی در عملکرد نمایندگی های مجاز دیار خودرو باشد، پرونده نمایندگی مربوطه جهت بررسی عملکرد به کمیته اعطاء و لغو نمایندگی، ارجاع خواهد شد.
مواردی که در اطلاعیه مذکور، تخلف عنوان شده و موجب لغو امتیاز نمایندگی خواهد شد، عبارتند از:
– هرگونه واریز وجه به حساب شخصی افراد (اعم از صاحبامتیاز یا پرسنل نمایندگی) به عنوان و تحت هر شرایطی، اخذ وجه اضافه از مشتری (اضافهتر از مبلغ مصوب خودرو) یا خلاف دستور های فروش تنظیم شده در سیستم
– هرگونه تبانی با مشتری و ارائه مستندات جعلی
– تحویل خودرو به مشتری بدون پلاک و بیمهنامه
– ثبتنام مشتری بصورت اقساطی و دریافت وجه بصورت نقدی
– ارائه هرگونه تعهد، وعده یا قول خارج از چارچوب قرارداد ها و بخشنامه های رسمی شرکت و تخلف در حوزه خرید و فروش خودرو خارج از طرح و بدون اطلاع شرکت
– عدم رعایت بخشنامه ها، ضوابط، مقررات و سیستم های مصوب شرکت دیار خودرو
– استفاده شخصی یا تستدرایو خودرو های امانی
– دریافت هرگونه وجه از متقاضیان پیش از ثبتنام رسمی در سامانه های فروش به هر دلیلی
– همکاری با نمایندگی هایی که فعالیت آنها از سوی شرکت، تعلیق یا لغو امتیاز شده است (درصورت احراز همکاری، دسترسی فروش نمایندگی متخلف نیز مسدود میگردد)
دیار خودرو در ادامه، تاکید کرده که در صورت انجام هریک از اقدامات ذکر شده، کلیه مسئولیت های قانونی و مالی بر عهده صاحب امتیاز نمایندگی خواهد بود و پس از مسدود شدن دسترسی سامانه فروش نمایندگی به دلایل فوق (حتی در صورت عدم لغو امتیاز)، موضوع از طریق کانال های رسمی اطلاعرسانی شرکت سازه های خودرو دیار به اطلاع عموم خواهد رسید.
در ادامه میتوانید تصویر اطلاعیه مورد بحث را مشاهده فرمایید.

source