صنعت ماشین: منابع آگاه اعلام کردند فولکس واگن در هند، به‌دنبال یک شریک داخلی برای کمک به افزایش سهم بازارش است و هزینه‌های توسعه خودرو‌های برقی را به میزان یک سوم کاهش داد.

به گزارش صنعت ماشین،

 منابع آگاه اعلام کردند فولکس واگن در هند، به‌دنبال یک شریک داخلی برای کمک به افزایش سهم بازارش است و هزینه‌های توسعه خودرو‌های برقی را به میزان یک سوم کاهش داد.

واحد داخلی فولکس واگن، هزینه‌های مربوط به پلتفرمی که برای تولید خودرو‌های برقی طراحی می‌کند را از یک‌میلیارد دلار، به حدود ۷۰۰‌میلیون دلار کاهش داد. فولکس واگن به ادامه تزریق میلیارد‌ها دلار به بازاری که پس از نزدیک به دو دهه، فقط دو‌درصد از سهم آن را به‌دست آورده‌است، تمایلی ندارد. منابع آگاه اعلام کردند؛ این خودروساز پس از شکست مذاکرات با شرکت خودروسازی ماهیندرا در سال‌گذشته، به‌دنبال یک شریک هندی برای تقسیم هزینه‌ها و خطر است. این منابع افزودند: در حال‌حاضر، یافتن یک شریک برای تامین بودجه‌داخلی بیشتر، بسیار مهم است.

گروه فولکس واگن خودرو‌هایی را تحت‌برند‌های اشکودا و فولکس واگن، به‌همراه مجموعه‌ای از برند‌های لوکس مانند لامبورگینی، آئودی و پورشه، به‌فروش می‌رساند. قوانین سختگیرانه‌تر انتشار آلایندگی هند از سال‌۲۰۲۷ آغاز می‌شود و این موضوع، روی‌آوردن خودروسازان به فناوری‌های پاک‌تر را حیاتی می‌کند.

از آنجاکه اولین خودروی برقی فولکس واگن احتمالا در سال‌۲۰۲۸ عرضه خواهدشد، این شرکت گزینه‌های کوتاه‌مدت، از جمله واردات خودرو‌های برقی، برای جبران این شکاف در صورت انعقاد توافق تجاری میان اتحادیه اروپا و هند را بررسی می‌کند. کاهش هزینه‌ها همچنین نشان‌دهنده افزایش احتیاط درمیان خودروسازان جهانی است که سرمایه‌گذاری میان هند، چین و بازار‌های غربی را متعادل می‌کنند.

source

توسط chaarcharkh.ir