Wp Header Logo 1812.png

شرکت کرمان موتور خودرو کی ام سی E30X، محصول جدید برقی خود را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی کرد.

خودروی KMC E۳۰ X در واقع همان JAC E۳۰ X  از شرکت جک است. این خودرو نسبت به EJ۷ پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها توانایی پیمایش ۵۰۵ کلیومتر با شارژ کامل است.

E30X در دو مدل تولید می‌شود که کرمان موتور نسخه قوی‌تر را برای واردات انتخاب کرده است که از یک موتور الکتریکی با 134 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور در جلو استفاده می‌کند. این موتور توسط یک پکیج باطری 51.5 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود.

کی ام سی E30X

شرکت کرمان موتور که همواره سعی کرده است در زمینه برقی سازی پیشگام باشد، برای معرفی یک خودروی تمام برقی جدید با امکانات و قیمت مناسب، اقدام به عرضه این خودرو نموده است.

جدیدترین محصول برقی کرمان موتور از یک مانیتور ۱۵.۶ اینچی در داشبور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، تعویض دنده پشت فرمان و مانیتور پشت آمپر دیجیتال ۶.۲ اینچی بهره می‌برد.

همچنین سقف پاناروما در کنار فرمان دی کات D-CUT و دستگیره‌های محو شونده از امکانات به‌روز و زیبایی هستند که این خودرو در خود جای داده است. نکته قابل توجه این است که این خودرو نسبت به اینکه در دسته خودروهای هاچبک قرار می‌گیرد، فضای کابین بسیار خوبی برای سرنشینان فراهم می‌کند. 

کی ام سی E30X

شش کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های کنترل پایداری، ایستایی در سرپایینی و سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی و سیستم کنترل کشش بخشی از تجهیزات ایمنی کی ام سی E۳۰X را تشکیل می‌دهند.

source

توسط chaarcharkh.ir