Wp Header Logo 2046.png


چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 19:152024-07-24اقتصادي


سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن روستای اندریان شهرستان ورزقان با هزینه کرد 110 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی معاون عمرانی استاندار در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی محور های روستایی در شهرستان ورزقان اظهار کرد: برای رفع این مشکل و بهبود وضعیت موجود اقدامات و پیگیری های لازم را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواهیم داشت.

 جبار علی ذاکری افزایش سرعت خودروها، تناسب نداشتن سرعت خودرو ها با جاده های موجود و ایمنی محور ها را سه علت مهم افزایش سوانح رانندگی برشمرد و تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ارتقای ایمنی محور های مواصلاتی به ویژه محور های روستایی باید اهتمام لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور مؤثر جوانان در روستا ها و بهره مندی آنان از امکانات و زیرساخت ها موجب آبادانی و توسعه مناطق روستایی می شود.

ذاکری با بیان اینکه بهره مندی جوانان از امکانات و زیرساخت های ورزشی موجب پویایی و توانمندی آنان شده و روند کار و تولید را در روستا ها شتاب می دهد تاکید کرد: بر اساس ضوابط موجود باید طرح های عمرانی را اجرایی کرد و با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی این منطقه لازم است اجرای این طرح ها تسریع شود.


برچسب ها: اداره کل راهداری – شهرستان ورزقان – روستا – روستای – معاون عمرانی استاندار – سالن ورزشی – ورزقان


آخرین اخبار سرویس:



افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن روستای اندریان ورزقان

افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن روستای اندریان ورزقان




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط chaarcharkh.ir