Wp Header Logo 2629.png

، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: دو میلیون و 450 هزار و 372 وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش نشان می دهد.

کاظم قلاسی افزود: براساس اطلاعات پلاک های رویت شده در دوربین های پلاک خوان، دو میلیون و 124 هزار و 531 پلاک خودرو در خراسان رضوی رویت شده که بیشترین وسایل نقلیه غیربومی براساس پلاک رویت شده توسط سامانه پلاک خوان، در 29 تیرماه و معادل 24 درصد کل وسایل نقلیه عبوری بوده است.

  وی بیان کرد: از نظر سهم مبدا تردد پلاک های مشاهده شده در خراسان رضوی، تهران با 10 درصد، اصفهان پنج درصد و خراسان شمالی با سه درصد، سهم داشته اند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در خصوص ماندگاری خودرو ها در استان هم گفت: 23 درصد از مجموع ماندگاری خودرو ها در استان، بین یک تا سه روز، 31 درصد بین سه تا هفت روز و 15 درصد نیز بیش از یک هفته بوده است.

او عنوان کرد: بیشترین مقاصد سفر هم استانی هایمان در تیرماه به ترتیب، تهران با سهم 12 درصد، خراسان شمالی با سهم 11 درصد، سمنان با سهم 10 درصد و مازندران با سهم هشت درصد بوده است.

source

توسط chaarcharkh.ir