خدمات سئو سایت
برندها و محصولات با نام تجاری خاص شرکت اخیراً برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. گوگل سعی می‌کند محتوای مرتبط را به ما ارائه دهد، بنابراین اگر فکر می‌کند می‌خواهیم بیشتر در مورد آدیداس یا پوما بدانیم، به جای فروشگاه‌های آنلاین کفش تصادفی که احتمالاً از آنها دور می‌شویم (می‌دانید) درباره این برندها به ما می‌گوید. آنهایی که!). اگر شما یک برند بزرگ هستید، ممکن است عالی باشد، اما اگر اینطور نباشید چه؟ و اگر شما هستید چه اتفاقی می افتد؟ چگونه کار می کند؟ این هفته، رند اینجاست تا در مورد موتورهای جستجو و نحوه رتبه‌بندی محصولات و سایت‌ها با نام تجاری به ما اطلاع دهد.

رونویسی ویدیو
لانه دوبار! به جمعه تخته سفید خوش آمدید. این تلاش من برای بلغاری است. من فکر می کنم “dobar den” در بلغاری به معنای سلام / روز بخیر است. ما متوجه خواهیم شد. مطمئنم کسی در مورد وبلاگ نظر خواهد داد.

به جمعه تخته سفید خوش آمدید. خوب است که به ایالات متحده بازگشتم. خوشحالم که به اینجا در سیاتل در استودیوهای جمعه SEOmoz Whiteboard برگشتم و در مورد موضوع جالبی صحبت می کنیم که تا حد زیادی مطرح شده است — موتورهای جستجو و نهادهای تجاری. این مفهومی وجود دارد که چند سالی است در دنیای سئو درباره آن صحبت می شود، که گوگل به نوعی از برندها، سایت هایی که آنچه را که شما می توانید به رسمیت شناختن نام تجاری می نامید و نهادهای برند را در ذهن ایجاد کرده اند، این علاقه را دارد. از مصرف کنندگان این به نوعی جالب است زیرا افراد سئو سوالاتی مانند “خوب، چگونه می توانم بفهمم که یک برند هستم؟ چه چیزی یک برند را تشکیل می دهد و چه چیزی نیست؟ چرا گوگل به این سمت می رود؟ چه چیزی می تواند یا نه؟ باید انجام دهم؟” ما پاسخ‌های علمی عالی برای همه این سؤالات نداریم، اما می‌توانیم شروع کنیم به تلاش برای مقابله با برخی از آنها و حداقل باعث می‌شود افراد زیادی در حوزه بازاریابی جستجو بیشتر درباره این موارد برندسازی فکر کنند. من فکر می‌کنم که قطعاً تغییراتی که Google در مورد به‌روزرسانی Vince ایجاد کرده است، شاید برخی از چیزهای مربوط به MayDays، مطمئناً برخی از چیزهایی که در مورد نمایش نتایج مارک‌دار بیشتر در جست‌وجوها هستند، زمانی که، برای مثال، شخصی در یک جستجو به اضافه SEOmoz تایپ کند، ممکن است بیش از دو نتیجه از وب سایت SEOmoz.org نشان می دهد که فکر می کند یک برند قصد دارد چیزهایی را فقط از یک سایت نشان دهد.

بنابراین، ابتدا اجازه دهید با صحبت در مورد چرایی برندها شروع کنیم؟ چرا گوگل اینقدر به این موضوع اهمیت می دهد؟ البته یک نقل قول معروف از اریک اشمیت، رئیس گوگل، وجود دارد که آرون وال بارها در کتاب سئو مطرح کرده و می‌گوید، می‌دانید، «مارک‌ها روشی هستند که ما به دنبال آن می‌رویم». بنابراین، این مخزن محتوا در وب وجود دارد، بسیاری از آنها چیزهایی هستند که کاربران نمی خواهند.

شما می توانید این را تصور کنید اگر خود را در ذهن و جای یک جستجوگر قرار دهید. به خصوص کفش، درست است. بنابراین، در این مورد، گوگل به نوعی به این موارد به گونه ای نگاه می کند که یک انسان به آن نگاه می کند. بنابراین شاید ما پسرمان را اینجا داریم و او به نوعی به این سایت های مختلف نگاه می کند. او جست و جوی کفش های دویدن را انجام داده است. او آدیداس را می بیند که بسیار منطقی است. آدیداس یک برند کفش دویدن است. عالی، چیز عالی در نتیجه. پوما، مطمئنا ویبرام، بسیار خوب، این یک نوع نام تجاری در حال ظهور است. و سپس فروشگاه کفش تنیس وجود دارد. بله، منظورم این است که شاید آنها کار خوبی برای کسب لینک انجام داده اند و شاید یک وب سایت خوب و این چیزها داشته باشند، اما مصرف کنندگان به نوعی به این موضوع مشکوک می شوند. جستجوگران به نوعی به این مشکوک می شوند. نتایج غیر برند نارضایتی را به همراه دارد. این را می توانید در برخی از تحقیقات موتورهای جستجو و آزمایش نتایجی که سازمان های مختلف از جمله خود موتورهای جستجو انجام داده اند، مشاهده کنید. شما می توانید به نوعی آن را حس کنید. وقتی خودتان نتایج را بررسی می کنید، به نوعی می گویید: “مرد، من در مورد این ها نمی دانم. دامنه ها و سایت های زیادی هستند که من هرگز نام آنها را نشنیده ام. آیا می توانم به آنها اعتماد کنم؟” من می‌روم و از آنها بازدید می‌کنم و آنها تقریباً سئوی سنگینی دارند اما محتوا یا قابلیت استفاده سنگین نیستند. خیلی خسته کننده است، درست است. من فکر می کنم گوگل به نوعی می گوید: “هی، ما راه هایی برای شناسایی این موضوع داریم. شاید برخی از اولویت ها را به برندها ارسال کنیم.”

بنابراین، بیایید سعی کنیم به این سوال بپردازیم که چه چیزی یک برند را می سازد؟ چه چیزی در ذهن موتورهای جستجو در مورد دامنه ها، زمانی که صحبت از وب سایت ها و صفحات می شود، یک نام تجاری را از یک نام تجاری غیر تجاری جدا می کند؟ شما می توانید به چیزهای مختلفی فکر کنید. مطمئناً گوگل برخی از برنامه های ثبت اختراع را ارائه کرده است که برخی از موارد را پیشنهاد می کند که ممکن است به آنها نگاه کنند. آنها شرکتی به نام Metaweb را خریداری کردند که بسیاری از این کارها را انجام می دهد، از جمله سرویسی به نام Freebase که به نوعی تداعی های موجودیت را از متن و متن و استفاده از کلمه ایجاد می کند. این موارد می تواند شامل مواردی مانند ظاهر و تکرار محتوای متنی باشد. می‌توانید تصور کنید که آدیداس، پوما، و ویبرام، این‌ها در وب بسیار بیشتر از tennis-shoe- store.info یا هر چیز دیگری در وب ظاهر می‌شوند. نوعی این ایده وجود دارد، “هو، شاید این یک برند باشد، شاید هم نباشد.” و سپس زمینه استفاده و جایگاه آن متن و محتوا وجود دارد. می بینید که همه آن برندها در اخبار ذکر شده اند و در وبلاگ ها ذکر شده اند. آنها در فروشگاه ها هستند. آنها در فروشگاه های مختلف در وب و خارج از وب هستند. آنها در فروشگاه های تجارت الکترونیک هستند. آنها در رسانه های سنتی، آنلاین و آفلاین نمایش داده می شوند. آنها را در رسانه های آفلاین نیز می بینید. آنها در پیوندها نشان داده می شوند. در تبلیغات ظاهر می شوند. مطمئناً مواردی مانند خرید DoubleClick توسط Google و نگاه کردن به ابزارهایی مانند DoubleClick Ad Planner می‌تواند به شما اطلاعاتی در مورد چیزهایی که آنها به‌عنوان مارک‌ها و نهادها می‌نگرند و اینکه چگونه آن سایت‌هایی را که واقعاً ارتباط مخاطب یا تداعی برند ندارند مرتبط می‌کنند، به شما ارائه دهد. با مارک ها در مواردی مانند پتنت ظاهر می شوند. آنها در مجوزها ظاهر می شوند. آنها در اسناد دولتی و رسمی ظاهر می شوند. همه این نوع زمینه و استفاده از موقعیت وجود دارد.

در نهایت، برندها این نوع سیگنال‌های پایه کاربر را نیز دارند. وقتی مردم در رسانه های اجتماعی شرکت می کنند، درباره برندها صحبت می شود. زمانی که افراد خودشان درخواست های جستجو را انجام می دهند، درباره آنها صحبت می شود. اگر گوگل ببیند که افراد زیادی به دنبال چیزهایی مانند آدیداس، پوما، و ویبرام هستند، اما به دنبال فروشگاه کفش تنیس نیستند، این می‌تواند نشانه‌ای باشد که این یک نهاد تجاری است و این‌ها نیستند. زبان و ارتباطاتی وجود دارد که گوگل به شدت به آن پرداخته است. آنها سرویس GOOG-411 خود را دارند. آنها مطمئناً Gmail را تقویت می کنند. آنها به بسیاری از سرویس‌های دیگر نیرو می‌دهند که در آن اساساً به آنچه در مورد آن صحبت می‌شود، آنچه گفته می‌شود، آنچه که ضبط می‌شود و توسط انسان‌ها نوشته می‌شود، نه تنها در اینترنت، بلکه در سراسر جوامع ما نگاه می‌کنند. همه این سیگنال‌ها ممکن است به Google کمک کند تا درباره اینکه چه چیزی یک نام تجاری است و چه چیزی نیست، ارتباط برقرار کند و سپس نتایجی را که به نوعی سوگیری این برند هستند، ارائه دهد.

بسیاری از اینها چیزهای نظری جالبی هستند، اما من می دانم که بسیاری از سئوکاران این سوال را می پرسند، “خب، من واقعاً با این داده ها چه کار کنم؟” بنابراین، برخی از چیزهای خوبی که باید در نظر داشته باشید این است که ما به عنوان سئوکار گاهی اوقات برندسازی را نادیده می گیریم. ما تأثیر بیایید تبلیغات گسترده انجام دهیم، بیایید در نمایش شرکت کنیم، بیایید در رسانه ها یا ویدیوها یا در تبلیغات آفلاین شرکت کنیم یا در مواردی مانند انتشار نام تجاری خود و رویدادها، از این قبیل چیزها، نادیده می گیریم. ما بسیار وسواس داریم و فقط بر روی عناصر بسیار اساسی سئو تمرکز می کنیم – صفحه، دریافت پیوندها، این نوع چیزها. این ممکن است کار کند. اما اگر این برند را مغرضانه می بینید، ممکن است به برخی از این تاکتیک های برندسازی به عنوان راهی برای پیشبرد سایت و رتبه بندی خود فکر کنید.

ثانیاً، اجازه ندهید سئوی شما از شتاب ارگانیک شما جلوتر باشد. منظور من از آن این است که من اغلب اوقات می بینم و احساس می کنم که بسیاری از سئوکاران که با دامنه های خود بسیار تهاجمی می شوند، به ویژه در فضاهای رقابتی که ترجیحات برند وجود دارد یا به نظر می رسد که گوگل سعی در انجام برخی از این کارها دارد. ما خواهیم دید که آنها کار بسیار خوبی برای کسب لینک انجام خواهند داد. آنها انکر تکست خوب زیادی دریافت خواهند کرد. آنها این پیوندها را به آن صفحات به دست خواهند آورد. آنها ممکن است همیشه از بهترین منابع نباشند، و بسیاری از این نوع کارها را انجام نمی دهند. مردم چیزهایی در مورد آنها در رسانه های اجتماعی نمی گویند. آنها در زمینه قرار نمی گیرند. آنها در اخبار و در وبلاگ های طبیعی طبیعی، مطالب آفلاین و تبلیغات ذکر نشده اند. به نظر می رسد که آنها فقط از این نوع مارک های اینترنتی هستند. این به طور بالقوه می تواند یک سیگنال منفی باشد، یا حداقل ممکن است به خوبی کسی که هر دو سیگنال را در جریان است، ردیابی نکند.

می‌دانید، به عنوان بخشی از آن، در نهایت، می‌توانم بگویم، سعی کنید روی سایت و محصولتان و نام‌گذاری‌هایی که استفاده می‌کنید به‌عنوان یک برند پسند، تا جایی که امکان دارد کار کنید. همه این موارد به طور بالقوه بر نحوه درک برند شما تأثیر می گذارد.

نکته مهم در مورد همه این موارد، در مورد این توصیه ها و در مورد مفهوم نام تجاری به طور کلی، این است که بسیاری از روانشناسی، سال ها، دهه ها، علم بازاریابی و تحقیقات به این واقعیت است که، هی، برندها دریافت می کنند. به طور مثبت در ذهن مصرف کنندگان مرتبط است و آنها رفتار بسیار بیشتری را هدایت می کنند. آنها باعث فروش، ترافیک، تقاضا و همه این چیزها می شوند. مطمئناً موتورهای جستجو می توانند در این مورد کمک کنند، اما به یاد داشته باشید که در یک مورد، زمانی که در حال ساخت برند هستید، به نوعی در حال ایجاد و ایجاد تقاضایی هستید که ممکن بود در غیر این صورت وجود نداشت. هنگامی که در حال انجام سئو هستید، تنها کاری که واقعاً می توانید انجام دهید این است که به تقاضای موجود پاسخ دهید، برای انواع چیزهایی که مردم قبلاً در جستجوی آنها هستند رتبه بندی کنید. این یک چیز عالی است که نه تنها از منظر SEO، از منظر رتبه بندی، بلکه از دیدگاه ساخت شرکت و از یک تلاش بازاریابی جامع فکر کنید. مطمئناً به نظر می رسد که سئو به این سمت می رود.

باشه همه مراقب باشید. هفته آینده برای نسخه دیگری از وایت برد جمعه دوباره شما را خواهیم دید.

رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

SEOmoz را در توییتر دنبال کنید! در حالی که در آن هستید، من را نیز دنبال کنید: آرون ویلر.

اگر نکته یا ترفندی دارید که در این مسیر یاد گرفته اید، مایلیم در نظرات زیر در مورد آن بشنویم. نظر خود را ارسال کنید و شنیده شوید!

توسط chaarcharkh