با اقساط بدون بهره در نمایندگی های این شرکت؛

صنعت ماشین: فروش شاسی بلند ونوسیا V-Online با مدل 2023 برای اولین بار با اقساط بدون بهره در نمایندگی های این شرکت در ایران آغاز شد.

به گزارش صنعت ماشین،

 فروش شاسی بلند ونوسیا V-Online با مدل 2023 توسط شرکت مکث موتور برای اولین بار با اقساط بدون بهره در نمایندگی های این شرکت در ایران آغاز شد.

فروش ویژه اقساطی خودرو ونوسیا V-Online آغاز شد +جدول

طراحی کراس اوور اسپرت ونوسیا

سبک طراحی بکار رفته در کراس اوور اسپرت ونوسیا بسیار شبیه به همان سبکی است که در ونوسیا استار دیده بودیم. چراغ های کشیده و جلوپنجره مستطیلی بزرگ از جمله المان هایی است که در این سبک طراحی دیده می شود. همچنین در عقب هم چراغ های به هم پیوسته با الگوی L را داریم تا همه چیز طبق الگوهای ونوسیا شکل گرفته باشد. مانند دیگر محصولات ونوسیا، در بیگ وی هم المان های V را در طراحی می بینیم. طرح مشبک به کار رفته در جلوپنجره الگوی V را دارد و در عقب هم چرا ترمزی که در بالا قرار گرفته حرف V را نشان می دهد. مهم ترین المان در طراحی این مدل ونوسیا وجود خطوط موازی در امتداد چراغ های اصلی است که چراغ روشنایی روز را تشکیل می دهند و باعث شده اند تا چهره بیگ وی با دیگر چینی های بازار متفاوت باشد.

مشخصات فنی

زیر کاپوت کراس اوور اسپرت ونوسیا به سبک دیگر چینی های همرده یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات، مصرف ترکیبی ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود. در مجموع مشخصات فنی بیگ وی شبیه به دیگر کراس اوور های همرده و چینی بازار است و می توان گفت خروجی های قابل قبولی را در این خودرو می بینیم.

کابین و امکانات کراس اوور اسپرت ونوسیا

در داخل رنگ قالب در طراحی مشکی است و البته المان های نقره ای رنگ را هم در کابین خودرو می بینیم. صفحه نمایش جلوآمپر و مالتی مدیا به صورت یکپارچه طراحی شده است و در کل طراحی ساده و مدرنی را در این کراس اوور می بینیم. در کراس اوور V-Oline امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، ۴ کیسه هوای جلو، سیستم پایش میزان فشار باد تایر ها (TPMS)، سقف پانورامیک فتوکرومیک، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی ۶ حالته برقی راننده، دریچه تهویه عقب و شارژر وایرلس می بینیم.

source

توسط chaarcharkh.ir