بیستمین حراج سکه امروز برگزار می شود   حراج بعدی در چهارشنبه

در حالی که امروز 16 مهر 1403، بیستمین حراج سکه از ساعت 12 آغاز می شود که روز چهارشنبه هفته جاری نیز مرحله بیست و یکم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، بیستمین حراج سکه طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روز دوشنبه مورخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ و از طریق سامانه معاملات market.ice.ir برگزار می‌شود. شایان ذکر است فرصت ثبت سفارش از ساعت ۱۲ الی ۱۵ وجود دارد، اما توجه به این نکته ضروریست که هر فرد صرفا یکبار امکان تعیین قیمت مد نظر و تعداد سفارش را دارد.

در این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی عرضه می‌شود و حداکثر تعداد ۵ سکه قابل سفارش است. متقاضیان توجه کنند که پنجره واریز وجه در ساعت ۲۳ شب گذشته بسته شده است و امکان واریز وجه و در نتیجه شرکت در این دوره عرضه در حال حاضر وجود ندارد و صرفا اشخاصی که معادل ۱۰۰ درصد قیمت سفارش خود به اضافه کارمزد را واریز کرده اند امکان شرکت در دوره بیستم حراج سکه را دارند.

شایان ذکر است که بیست و یکمین جلسه حراج سکه طلا در روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات به آدرس فوق الذکر برگزار می‌شود. زمان واریز وجه برای شرکت در دوره ۲۱ ام حراج سکه زمان از ساعت ۸ روز سه شنبه ۱۷ مهرماه آغاز و در ساعت ۲۳ همین روز پایان می‌یابد.

source

توسط chaarcharkh.ir