سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در گفت‌وگو با دانشجو مطرح کرد:

رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تغییر جدید در دریافت سقف بنزین با کارت سوخت شخصی گفت: سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی خودرو‌ها در هر نوبت ۶۰ لیتر بود که این میزان به ۵۰ لیتر در هر نوبت کاهش پیدا کرده و هم اکنون در تمامی جایگاه‌های سوخت در حال اجرا شدن است.

وی افزود: با توجه به تغییرات جدید در دریافت سوخت، صاحبان کارت سوخت شخصی خودرو‌ها با کارت خود در هر نوبت سوخت‌گیری تا سقف ۵۰ لیتر می‌توانند بنزین دریافت کنند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران در خصوص سقف سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها گفت: سهم کارت سوخت هر جایگاه ۷ هزار لیتر در شبانه روز بوده که در جایگاه‌ها عرضه و توزیع می‌شود، پیش از این در یک بازه زمانی کوتاه سقف سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها به ۸ هزار لیتر رسیده بود که پس از فروکش کردن تقاضای مقطعی به حالت عادی خود بازگشت. این موضوع هم مربوط به امروز و دیروز نیست. بنابراین نباید گفت تغییری در میزان سهمیه کارت جایگاه رخ داده است.

وی افزود: تعداد دفعات قابل استفاده از هر کارت جایگاه برای سوخت‌گیری در هر شبانه روز ۲۵۵ بار است که پس از آن تا تا ساعت ۰۰:۰۰ روز بعد قابل استفاده نخواهد بود.

نواز با اشاره به تخطی کردن جایگاه‌ها در خصوص عدم ارائه کارت سوخت گفت: پمپ بنزین‌ها دلیلی برای ارائه ندادن کارت سوخت ندارند چرا که آنها به دنبال فروش خود هستند و تنها در صورتی از دادن کارت سوخت خودداری می‌کنند که تعداد دفعات استفاده به اتمام برسد یا سهمیه کارت سوخت آنها تمام شده باشد.

وی در پایان گفت: ارائه نکردن کارت سوخت توسط جایگاه داران به سود آنها نیست بلکه به ضرر خودشان خواهد بود، به همین خاطر چنین اقدامی نخواهند کرد.

source

توسط chaarcharkh.ir