خدمات در تجاری‌ها باید چگونه باشد؟

صنعت ماشین: شرکت کنترل بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI در مراسم تجلیل از برترین شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروها، رتبه دو خدمات پس از فروش را به شرکت شایان یدک اعطا کرد. 

به گزارش صنعت ماشین،

 خدمات پس از فروش مهم‌ترین پارامتر در صنعت خودروسازی است. این مهم اگر در این صنعت به خوبی رعایت نشود؛ وفاداری مشتریان نسبت به برند و محصول را با تزلزل مواجه خواهد کرد. اگرچه خدمات پس از فروش در زمینه خودروهای سواری در قالب یک چارچوب اساسی و طبق استانداردها پیش می‌رود، اما در زمینه خودروهای کار و تجاری کمی پراکنده‌ای وجود دارد. اما در راستای کار و تجاری نیز گروه صنعتی شایان دیزل توانسته با ارائه محصولات جدید و البته در بخش خدمات پس از فروش با بالاترین سطح کیفیت در این عرصه تفاوت اساسی ایجاد کند. همین مهم سبب شد تا شرکت کنترل بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI در مراسم تجلیل از برترین شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروها، رتبه دو خدمات پس از فروش را به شرکت شایان یدک اعطا کند. 

نگاهی به شایان دیزل در مسیر کار و تجاری

گروه صنعتی شایان دیزل در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از بیش از نیم‌قرن تجربه در زمینه خودروسازی تأسیس شد. این شرکت با چشم‌اندازی بلندمدت و اهدافی مشخص، تلاش می‌کند تا نقش موثری در برطرف‌کردن نیازهای حمل‌ونقل و صنعت ناوگان کشور ایفا کند. شایان دیزل از زمان تأسیس در سال ۱۳۹۵، فعالیت خود را در حوزه خودروهای سنگین آغاز کرده است. با وجود تازگی تأسیس، این شرکت به دلیل تجربه مدیران و مالکان مجموعه و کیفیت محصولات تولیدی، توانسته در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای در بین فعالان حوزه حمل‌ونقل کسب کند. گروه صنعتی شایان دیزل با هدایت چشم‌انداز خود به سمت تولید ماشین‌های سنگین باکیفیت و ایمن، توانسته خلأ موجود در بازارهای داخلی را در زمینه کامیون کشنده، کامیون باری، کامیون کمپرسی و کامیونت پر کند.

شایان یدک را بیشتر بشناسید

شرکت شایان یدک به منظور تدارک و تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش به خودرو های تولیدی خودروسازی شایان دیزل و جلب رضایت مشتریان در سال 1399 تاسیس شد .شایان یدک مسؤلیت خدمات پس از فروش محصولات شایان دیزل را عهده دار می باشد تا از این طریق بتواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان ارزش افزوده بیشتری را برای محصولات شایان دیزل ایجاد نمایند. عرضه قطعات یدکی ، افزایش کمی و کیفی خدمات ، اجرای نظام آراستگی ، عرضه قطعات یدکی با کیفیت اصلی ، استقرار کارشناسان فنی در نمایندگی ها مجاز و همچنین آموزش تعمیرکاران در شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور را سرلوحه اهداف خود قرار داده است . این شرکت با ارائه خدمات امداد خودرو شبانه روزی در سطح کشور از طریق شبکه گسترده نمایندگی های مجاز امنیت خاطر و آسایش را برای مشتریان فراهم کرده است. این شرکت از طریق واحد امور مشتریان و واحد نظر سنجی خود، نظرات مشتریان نسبت به نحوه عملکرد و برخورد عوامل مجاز ، برخورد پرسنل شایان یدک ، نحوه ارائه خدمات ، کیفیت خودرو و کیفیت قطعات را جویا شده و انتقاد و پیشنهاد مشتریان را دریافت و مورد رسیدگی قرار می دهد . سیستم گردش اطلاعات در شرکت مکانیزه شده ، به طوری که با پذیرش خودرو در نمایندگی مجاز ( در تمامی نقاط کشور ) اطلاعات مربوط به نقایص خودرو و نیاز به قطعات یدکی به واحد گارانتی یا قطعات شرکت منعکس می گردد. شایان یدک با 16 نمایندگی خدمات پس از فروش مجاز در سرتاسر کشور و با کادر عملیاتی و متخصص بیش از 150نفر، گامی بزرگ در راستای رضایت مندی مشتریان خودبرداشته است.

محصولات شایان دیزل

شرکت شایان دیزل اولین محصول خود را با همکاری شرکت معتبر اروپایی DAFRAN DIESEL، یکی از پیشروان تولید خودروهای سنگین در دنیا، طراحی و به تولید انبوه رساند. تا سال ۱۴۰۲، این شرکت تنها به تولید و عرضه کشنده تک‌محور دافران H7 پرداخت و توانست سهم قابل‌توجهی از بازار کشنده‌های تک‌محور کشور را به دست آورد و اعتماد رانندگان ماشین‌های سنگین را جلب کند. در سال ۱۴۰۲، شرکت شایان دیزل صنعت پارس با توجه به اهداف و آینده‌نگری‌های خود، اقدام به تولید محصولات جدیدی کرد. یکی از این محصولات، مدل جدید و ارتقا یافته کشنده این شرکت با نام دافران H7 نیو بود. پس از آن، شرکت شایان دیزل محصولات جدید و متنوعی از جمله کامیون باری دافران H7 جفت محور با ظرفیت ۲۶ تن، کامیون کمپرسی جفت دافران H7 و کامیونت دافران 5/5 تن را رونمایی و به بازار کشور عرضه کرد. وجه تمایز محصولات شایان دیزل طراحی آن بوده که بسیار مشابه محصولات ولوو است؛ همچنین در زمینه کیفیت ساخت نیز کشنده‌های این شرکت، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که نسبت به سایر محصولات هموطن خود یک سر و گردن بالاتر بوده و همین مهم سبب شده تا اطمینان بیشتری برای خرید آن به وجود آید. همچنین شایان دیزل به لطف ارائه خدمات پس از فروش مناسب به واسطه شرکت شایان یدک، نگرانی در زمینه تامین و تعمیرات محصولات دافران وجود ندارد. 

کشنده محبوب شایان دیزل

کشنده دافران H7 480 ؛ کشنده‌ای پرتوان با طراحی به‌روز است که می‌تواند به خوبی نیازهای مشتریانی که به دنبال گزینه‌ای جدید در بازار هستند را برطرف سازد. طراحی دافران H7 480 مشابه محصولات ولوو بوده که با چراغ‌های عمودی و جلوپنجره عریض با خطوط افقی ، همان حس محصولات ولوو را القا می‌کند. این کشنده دارای کابین جدید و با امکانات ایمنی و رفاهی سطح بالایی است که می‌تواند راحتی و ایمنی بالای را در اختیار راننده‌اش بگذارد. آنچه دافران H7 480 را متمایز می‌سازد؛ موتور پرتوان آن است که نیروی اصلی محرکه را ایجاد می‌کند. بر این اساس یک موتور شش سیلندر به حجم 12155سی‌سی مزین به تکنولوژی توربوشارژ توان و گشتاور بالایی را در اختیار راننده می‌گذارد. این موتور شش سیلندر خطی می‌تواند حداکثر 480 اسب‌بخار قدرت را در دور 1900 دور در دقیقه و حداکثر 2250 نیوتون‌متر گشتاور را در دور 1300 دور در دقیقه فراهم آورد. نکته بسیار مهم درباره دافران H7 480 توان و گشتاور بالا در دور پایین است. به این معنا که در دور پایین‌تر از 2 هزار دور در دقیقه؛ 480 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور مجهزبه توربوشارژ HOLSET و اینترکولر، سیستم تزریق سوخت پرفشار COMMON RAIL و ECU موتور محصول شرکت بوش است. همچنین دارای گرمکن الکتریکی هوای ورودی به موتور که در فصول سرد سال منجربه تسریع روشن شدن موتور(Cold Start) می‌شود، این موتور مجهزبه کاتالیزور هوشمند، سیستم کنترل کننده مصرف بهینه سوخت( ECO Switch) و سیستم کنترل آلایندگی SCR است. همچنین گیربکس اتوماتیک 12 سرعته با 4 حالت دنده عقب وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد. این گیربکس ساخت شرکت ZF ترکسون است که قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را نیز دارد. سیستم تعلیق دافران H7 480 دارای فنر پارابولیک به همراه کمک فنر و میل موج‌گیر در جلو و سیستم تعلیق بادی کانتیننتال با قابلیت تنظیم دستی از داخل کابین است. 

دلیل برتری شایان یدک

همواره در زمینه خودروهای کار و تجاری، خدمات پس از فروش برای مالکان آن یک دغدغه بسیار بزرگی بوده است. چراکه برخلاف خودروهای سواری، در خودروهای کار و تجاری محدودیت‌های وجود دارد که منجربه نگرانی‌های برای مالکان این دسته از خودروها می‌شود. شایان دیزل که بخش تامین قطعات و خدمات پس از فروش آن با نام شایان یدک شناخته می‌شود، با تکیه بر رضایت مشتریان و رویکرد نوین، توانسته در بخش خدمات پس از فروش سطح بالای کیفیت و استاندارد را در این عرصه ارائه دهد. همین مهم سبب شده تا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI در زمینه خدمات پس از فروش رتبه دوم در خودروهای کار و تجاری را به این شرکت اعطا کند. جالب است بدانید که برای بدست آوردن چنین جایگاهی، شایان یدک با محوریت رضایت مشتریان و ارائه خدمات نوین به چنین مهمی دست یافته است. زیرا طبق بررسی‌های صورت گرفته؛ بخش تامین قطعات که مهم‌ترین پارامتر در خدمات پس از فروش است؛ شایان یدک به خوبی توانسته در این بخش سطح بالایی از استاندارد در این بخش را به نمایش بگذارد. زیرا نوع ارائه خدمات پس از فروش این شرکت در کنار رعایت بالاترین کیفیت استاندارد در زمینه خدمات پس از فروش سبب شده تا این شرکت به چنین جایگاهی دست یابد. هرچند که شرکت‌های دیگر در این بخش حضور داشتند، اما شایان یدک با سازوکار جدید توانسته خدمات نوینی را به مشتریان خود ارائه کند. همچنین پرسنل کادر فنی خدمات پس از فروش شایان یدک، به خوبی آموزش‌های لازمه را دیده‌اند تا با استفاده از ابزارهای جدید بالاترین سطح کیفیت را ارائه دهند. از سوی دیگر فضای کافی برای ارائه خدمات نیز بسیار مهم است که شایان یدک به خوبی این مهم را نیز پوشش داده که با ارائه فضای باز و کافی به خدمت‌رسانی مشتریانش می‌پردازد.

source

توسط chaarcharkh.ir