جیکو از نوامبر سال گذشته بود که با هدف گسترش ارتباطات جهانی برند خود با بازارهای هدف، همایشی در کشور مکزیک برگزار کرد تا در آن، اصحاب رسانه و متخصصین صنعت خودرو بتواننده از نزدیک با این برند و محصولاتی که قرار است در بازارهای جهانی عرضه کند، آشنا شوند. JAECOO در آفریقای نیز رویداد مشابهی را برگزار کرد تا این خودرو های آفرود مدرن، بهتر شناخته شوند و همچنین بازخورد و نظرات کاربران و متخصصین درباره محصولات را دریافت کند.
ارتباطات رسانهای JAECOO در راستای راهاندازی برند
در رویدادی که در کشور مکزیک برگزار شد، JAECOO توانست ارتباط سازنده ای میان برند جیکو و صاحب نظران این صنعت در کشور مکزیک برقرار کند. همچنین در ۲۳نوامبر که محصولات جیکو در کشور آفریقای جنوبی و شهر رویایی و زیبای کیپ تاون با عنوان سفر به یاد ماندنی، معرفی شدند، اکثر رسانه ها و کاربران در این کشور معتقد بودند که خودرو جیکو7 ظاهر کلاسیک یک خودرو آفرود و باطن هوشمند یک خودرو مدرن، شهری و کارا را دارد. بدیهی است که جیکو با بهرهمندی از تکنولوژی های نوآورانه و قابلیت های حرکتی داخل و خارج از جاده، و همچنین ارتباطات گسترده برای شناساندن برند خود، در مسیر یک توسعه جهانی قراردارد.
کیفیت، عامل جذابیت و تمایز جیکو
محصولات جیکو در عین این که قابلیت های آفرودی بالایی دارند، از تکنولوژی های هوشمند نیز بهره میبرند. بطور مثال ARDIS یا همان سیستم هوشمند رانندگی در تمامی مسیرها که مختص محصولات جیکو است، عملکرد فوقالعاده ای را در قیاس با بسیاری از برند های رقیب در ارائه میدهد.
از نظر ایمنی، کلیه خودرو های برند جیکو دارای پنج ستاره کامل ایمنی می باشند که ماحصل طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم بدنه می باشد. به لطف این مشخصه، خودروهای جیکو در هنگام تصادفات می توانند بسیار ی از ضرابت را دفع نمایند. همچنین نصب مجموعه سیستم های همیار رانندگی ADAS به ایمنی هرچه بیشتر این خودرو ها، کمک شایانی نمودهاند.
شایان ذکر است جیکو با توجه داشتن باطن و تکنولوژی های مدرن، خصلت یک شاسی بلند کلاسیک که دارای تواناییهای قابل تحسین در عبور از ناهمواری ها، شیب ها و سطوح گونانون میباشد را در خود حفظ کرده است.
علاوه بر اینها، J7 به تراشه های هوشمند و ویژهای مجهز است. با نگاه به داخل این خودرو می توان صفحه نمایش بسیار مدرن و بزرگ آن را دید و در کنار آن، JAECOO J7 به سیستم HUD، سیستم دید پانوراما ۵۴۰ درجه از اطراف خودرو و سایر ویژگیهای چندگانه مجهز شده است. اغراق نیست اگر بگوییم این فناوریهای هوشمند، حس حضور در کابین یک هواپیما را مخصوصا به راننده القا می کنند.
ورود JAECOO به بیش از ۲۰ بازار بینالمللی
در نیمه اول ۲۰۲۴ برند جیکو قرار به بیش از بیست بازار بزرگ بینالمللی ورود کند که بازار خودروی کشورمان، ایران، یکی از آنهاست. این حاصل طراحی مهندسی و تکنولوژی هوشمند این برند است که مطابق با خواسته های نوین بازار های بین المللی می باشد.
انتهای پیام
نوشته کراساوور جدید JAECOO J7 تایید رسانههای بینالمللی را گرفت اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.
source