شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.

این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده است.

همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.

source

توسط chaarcharkh.ir