Wp Header Logo 532.png



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف دو میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در یکی از بنادر تجاری این استان خبر داد.

– ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف دو میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در یکی از بنادر تجاری این استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (یکشنبه، 17 تیر ماه) توضیح داد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با پدیده قاچاق در استان با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قاچاق، از یک محموله سنگین یارانه ای گازوییل در یکی از بنادر تجاری هرمزگان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام شدند و در بازرسی های میدانی و دقیق از تعدادی از مخازن یک شرکت پالایشی موجود در محل، دو میلیون لیتر گازوییل قاچاق را در پوشش هیدروکربن سنگین که برای انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس انباشت شده بود، کشف کردند.

او ارزش مالی محموله های نفتی کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی، 600 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیر عاملان انباشت این محموله ها ادامه دارد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی هرمزگان – هرمزگان – پلیس امنیت اقتصادی – فرمانده انتظامی – سوخت قاچاق – امنیت اقتصادی – قاچاق


آخرین اخبار سرویس:



2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط chaarcharkh.ir