Wp Header Logo 600.png



در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می کند.

– سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران در مورد جزییات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می شود.

حمید برادران در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسیریاب شهر تهران با رویکرد حمل و نقل ترکیبی درحال تهیه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این مسیریاب تا پایان شهریور ماه در سامانه شهرزاد بارگذاری شده و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با این مسیریاب علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز با خبر شوند، افزود: در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می کند و هدف ما این است که هر شهروند تهرانی از مبداء تا مقصد بتواند با اتکا به نرم افزار مذکور سفر خود را با حمل و نقل عمومی ادامه دهند.

   برادران با بیان اینکه این اپلیکیشن به ما این قابلیت را می دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفرش با خودروی شخصی و حمل و نقل عمومی را مقایسه کند، افزود: با این اپلیکیشن زمان بندی حرکت مترو و اتوبوس به طور دقیق در اختیار شهروندان ق


برچسب ها: حمل و نقل عمومی – مسیر – حمل و نقل – تهران – شرکت کنترل ترافیک تهران – شهریور – شهروندان


آخرین اخبار سرویس:



رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور

رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط chaarcharkh.ir