Wp Header Logo 667.png

پلیس پرو در جدیدترین اقدام خود برای مبارزه با تعرض جنسی در وسایل حمل و نقل عمومی، از یک فرد خاطی با پیراهن رئال مادرید در تبلیغات خود استفاده کرده است.

– پلیس پرو در جدیدترین اقدام خود برای مبارزه با تعرض جنسی در وسایل حمل و نقل عمومی، از یک فرد خاطی با پیراهن رئال مادرید در تبلیغات خود استفاده کرده است.

این موضوع به شدت مورد انتقاد باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و مسئولان این باشگاه خواستار حذف این ویدئو و عدم استفاده از لباس این تیم در تبلیغات مشابه شده اند.

تبلیغ جنجالی پلیس پِرو، صدای مسئولان رئال مادرید را در آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، پلیس پِرو در پی انگیزه بخشیدن به قربانیان تعرض جنسی و دست درازی در محیط های عمومی در این کشور، تلاش های زیادی را انجام داده .

یکی از این تلاش ها ساخت تبلیغ های کوتاهی است که طی آن شخصی اقدام به دست درازی به سایر افراد را در محیط هایی همچون اتوبوس، مترو و سایر اماکن عمومی می کند اما به محض آغاز اقدام غیر اخلاقی اش توسط مردم شناسایی شده و پلیس بلافاصله وارد ماجرا می شود و فرد متجاوز را دستگیر می کند.

پلیس پرو در پایان رو به دوربین می گوید: اگر قربانی یا شاهد تعرض جنسی در حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستید، این موضوع را به نزدیک ترین پلیس و یا با شماره 105 در میان بگذارید.

source

توسط chaarcharkh.ir