تیموتی شالامی برای بازی در فیلم Dune 2 از تام کروز الهام گرفته است

تیموتی شالامی بازیگر ۲۷ ساله آمریکایی‌ ـ فرانسوی که اکنون مشغول بازی در فیلم Dune 2 (تلماسه ۲) است، اخیرا در صحبت‌هایش بیان کرده که یک ایمیل الهام‌بخش از تام کروز دریافت کرده که بسیار برای او تاثیرگذار بوده و باعث شده تا با جدیت بسیار بیشتری نقشش را در فیلم Dune: Part Two ایفا کند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

شالامی در مقاله GQ اعلام کرده که پس از اتمام فیلمبرداری عنوان اول Dune به کارگردانی دنی ویلنوو، با تام کروز ملاقاتی داشته و پس از آن ایمیلی از او دریافت کرده که بسیار برای او الهام‌بخش بوده و عملکردش را به عنوان شخصیت پل اتریدیز بسیار تحت تاثیر قرار داده است. تیموتی درباره ایمیل تام کروز توضیح داد:

او گفت در هالیوود قدیم، به شما آموزش رقص و حرکات رزمی و مبارزه‌ای داده می‌شد. اما این روزها قرار نیست کسی تو را به این سطح برساند. پس این موضوع تنها به خودت بستگی دارد.

فیلم Dune 2

این ایمیل شامل لیستی از تمام کارشناسانی بود که شالامی ممکن است برای آموزش بدلکاری به آن‌ها نیاز داشته باشد؛ از جمله مربی موتور سیکلت و هلی کوپتر. درست زمانی که شالامی داشت برای حضور در قسمت دوم تلماسه آماده می‌شد، این ایمیل نقش یک پیام بیدارکننده را برای او داشت. تیموتی با ۸ بار تماشای فیلم Top Gun: Maverick الهام بیشتری از تام کروز گرفت و حتی یک بار یک سالن سینمای کامل را برای بازیگران و عوامل فیلم Dune اجاره کرد تا این فیلم را تماشا کنند. او اضافه کرد:

تماشای فیلم تاپ گان در تابستان گذشته و هنگامی که ما مشغول ساخت فیلم تلماسه بودیم، برای من بسیار الهام‌بخش بود. برخی از دست اندرکاران فیلم Dune خیلی مایل به تماشای آن نبودند، اما یکی از بهترین فیلم‌هایی بود که در عمرم دیدم.

Top Gun: Maverick با بازی تام کروز یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ بود و برای عملکرد در قسمت پروازی پسیار مورد تحسین قرار گرفت. دنی ویلنوو نیز درباره پیشرفت شالامی در ایفای نقش پل و تبدیل پسر به یک مرد در قوس داستانی توضیح داد:‌ « این اولین باری است که رشد و پیشرفت یک نفر را به صورت مستقیم و جلوی دوربینم تماشا کردم.»ویلنوو همچنین بیان کرد که تیموتی شالامی نسبت به فیلم اول تمرینات بیشتری داشته و خود را برای صحنه‌های مبارزه‌‌ای در Dune 2 آماده کرده است.

فیلم Dune: Part Two قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود.


مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شدورود به ورطه فراموشی
۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شد


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

By