شایعه: در The Game Awards 2023 آی‌پی‌های جدید زیادی معرفی خواهند شد

هر چقدر هم که معرفی قسمت‌های جدید از فرنچایزهای محبوب و شناخته شده هیجان‌انگیز باشد، هیچ چیز به اندازه رونمایی از یک IP کاملا جدید، هیجان‌انگیز نیست. اینطور که به نظر می‌رسد احتمالا اعلامیه‌های زیادی در مراسم The Game Awards ببینیم.

این رویداد بامداد جمعه همین هفته برگزار می‌شود و جف گراب اخیرا در یکی از قسمت‌های پادکست Game Mess Decides خود ادعا کرد که بر اساس شنیده‌ها، این رویداد «تعداد زیادی آی‌پی جدید و چیزهای جالب از شرکت‌های ترد پارتی» خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشهسال شگفت‌انگیز ۲۰۲۳
تیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشه

جف گراب به جزئیات بیشتری اشاره نکرد، اما به نظر می‌رسد چندین اعلامیه برای مراسم تایید شده‌اند یا به طور ضمنی به آن اشاره شده است.

از بازی سگا در «عصر جدید» گرفته تا بازی بعدی سازندگان Inscryption که ظاهرا به‌ نظر می‌رسد مخفیانه به آن اشاره کرده‌اند. همچنین تایید شده که یک بازی جدید از SharkMob و Level Infinite نیز معرفی خواهد شد.

The Game Awards

اینکه آیا فرنچایزهای مهمی نیز روی صحنه خواهند رفت یا خیر، هنوز مشخص نیست. هرچند اخیرا اخباری درباره نمایش تریلر جدید Death Stranding 2 منتشر شد. ایکس باکس همچنین وعده «اعلامیه‌های مهم» را داده که طرفداران باید حتما آن را تماشا کنند.

رویداد سالانه The Game Awards قرار است در تاریخ ۷ دسامبر از تئاتر پیکاک در لس آنجلس به صورت زنده پخش شود. در مجموع ۳۱ جایزه در بخش جوایز بازی امسال وجود دارد که برندگان با رای ترکیبی بین هیئت داوران (متشکل از نشریات رسانه‌های جهانی (با ۹۰ درصد تاثیرگذاری) و رای‌دهی طرفداران به صورت عمومی (با ۱۰ درصد تاثیرگذاری) مشخص می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سالبررسی جزء به جزء مراسم گیم اواردز
تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال


افسردگی و سلامت روان در بازی ها

سونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتو

source

By