فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 یک فیلم درام جنایی محصول سال ۲۰۱۷ است. برای آشنایی بیشتر با فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری با ما همراه باشید.

در فیلم سینمایی سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک مارتین مک دونا (Martin McDonagh) و با بازی فرانسیس مک دورمند (Frances McDormand) در نقش یک زن میسوری را شاهد هستیم که برای جلب توجه به تجاوز و قتل حل نشده دخترش، سه بیلبورد کنار جاده را اجاره می‌کند. مدت زمان فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری یک ساعت و 55 دقیقه است. وودی هارلسون (Woody Harrelson)، سم راکول (Sam Rockwell)، جان هاوکس (John Hawkes)، پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، ابی کورنیش (Abbie Cornish)، لوکاس هجز (Lucas Hedges)، ژلیکو ایوانک (Željko Ivanek) و کالب لندری جونز (Caleb Landry Jones) در نقش های فرعی ظاهر می‌شوند.

این فیلم در نوامبر 2017 در ایالات متحده و در ژانویه 2018 در بریتانیا توسط فاکس سرچ لایت پیکچرز اکران شد و در گیشه جهانی 160 میلیون دلار فروخت. ژانر فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 درام و جنایی است و نمرات بسیار خوبی در یافت کرده است. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری

ژانر فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017



خلاصه فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 به این صورت است که در شهر خیالی ابینگ، میزوری، میلدرد هیز از تجاوز و قتل دختر نوجوانش، آنجلا که هفت ماه قبل اتفاق افتاد، غمگین است. او که از عدم پیشرفت در تحقیقات عصبانی است، سه بیلبورد بلا استفاده را در نزدیکی خانه‌اش اجاره می‌کند و روی آن‌ها پست می‌کند: «تجاوز شده در حالی که می‌میرند»، «و هنوز دستگیر نشده‌اند؟»، «چطور می‌شود، رئیس ویلوبی؟». آن‌ها توجه را به خود جلب می‌کنند، بنابراین بیل ویلوبی، رئیس پلیس محلی، میلدرد را ملاقات می‌کند، اما نمی‌تواند او را متقاعد کند که آن‌ها را از بین ببرد، حتی با فاش کردن اینکه سرطان لوزالمعده دارد. او تلاش‌های خود را برای حل پرونده تجدید می‌کند، اما به جایی نمی‌رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 را مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری

هنرپیشه های Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017



هنگام سفر از طریق جنوب ایالات متحده در سال 1998، مارتین مک‌دونا با چند بیلبورد اتهامی مواجه شد که ادعا می‌کرد زنی به نام کتی پیج توسط همسرش استیو پیج در ویدور، تگزاس به قتل رسیده است و بی‌کفایتی پلیس در حل این پرونده را برجسته می‌کرد. مک دونا بیلبوردهایی را که به گمان او توسط مادر مقتول نصب شده بود توصیف کرد و این بیلبوردها را خشمناک و دردناک و غم انگیز خواند و عمیقاً تحت تأثیر آنها قرار گرفت و گفت که این تصویر در ذهن من ماند. این حادثه، همراه با تمایل او برای خلق شخصیت های زن قوی، الهام‌بخش مک دونا بود تا داستان این فیلم بنویسد. در ادامه با هنرپیشه های Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

فرانسیس مک دورمند در نقش میلدرد هیز

نقد فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017



فرانسیس لوئیس مک دورمند متولد 23 ژوئن 1957 برابر با 2 تیر 1335 بازیگر و تهیه کننده اهل آمریکا است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود که بیش از چهار دهه را در بر می‌گیرد، برای نقش‌هایش در فیلم‌های مستقل کم‌هزینه مورد تحسین قرار گرفته است. مک دورمند جوایز متعددی از جمله چهار جایزه اسکار، دو جایزه امی و یک جایزه تونی دریافت کرده است که او را به یکی از معدود بازیگرانی تبدیل کرده است که به تاج سه گانه بازیگری دست یافته است. علاوه بر این، او سه جایزه بفتا، دو جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه انجمن بازیگران سینما دریافت کرده است.

همچنین بخوانید :

وودی هارلسون در نقش بیل ویلوبی

بررسی فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ ، میزوری



وودرو تریسی هارلسون متولد ۲۳ ژوئیه ۱۹۶۱ برابر با 1 مرداد 1340 بازیگر و نمایشنامه‌نویس آمریکا است. او جوایز مختلفی از جمله یک جایزه Primetime Emmy و دو جایزه انجمن بازیگران سینما و همچنین نامزدی سه جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

هارلسون ابتدا برای بازی در نقش وودی بوید متصدی بار در سریال کمدی Cheers (1985-1993) شناخته شد که برای آن جایزه Primetime Emmy را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی از مجموع پنج نامزدی دریافت کرد. او دوباره نقش خود را در سریال اسپین آف تحسین شده Frasier ایفا کرد که برای آن جایزه Primetime Emmy را برای بازیگر مهمان برجسته در نامزدی یک سریال کمدی دریافت نمود.

همچنین بخوانید :

سم راکول در نقش جیسون دیکسون

مدت زمان فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری



سم راکول متولد ۵ نوامبر ۱۹۶۸ برابر با 14 آبان 1347 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او برای حضور در فیلم‌های مستقل و ایفای نقش‌های مختلف کمدی و دراماتیک در فیلم‌هایی مانند سگ‌های چمنی (1997)، مایل سبز (1999)، جستجوی کهکشان (1999)، اعترافات یک ذهن خطرناک (2002) شناخته شده است. از دیگر آثار او می‌توان به مردان چوب کبریت (2003)، راهنمای خودتوپر برای کهکشان (2005)، ماه (2009)، فراست/نیکسون (2008)، مرد آهنی 2 (2010)، محکومیت (2010)، گاوچران و بیگانگان (2011)، هفت روانی (2012)، راه، راه بازگشت (2013)، سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری (2017)، معاون (2018)، جوجو رابیت (2019)، ریچارد جول (2019)، و بهترین دشمنان (2019).

همچنین بخوانید :

جان هاکس در نقش چارلی هیز

فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017



جان ماروین پرکینز متولد ۱۱ سپتامبر ۱۹۵۹ برابر با 13 شهریور 1338 که با نام حرفه‌ای جان هاکس شناخته می‌شود، یک بازیگر آمریکایی است. او جوایز متعددی از جمله دو جایزه Independent Spirit را دریافت کرده است و نامزد یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است.

هاکس برای نقش‌هایش در فیلم‌های Winter’s Bone (2010) و The Sessions (2012) شناخته می‌شود، که برای آن‌ها به ترتیب نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد. از دیگر آثار سینمایی او می‌توان به از غروب تا طلوع (1996)، طوفان کامل (2000)، من و تو و هرکسی که می‌شناسیم (2005)، گانگستر آمریکایی (2007)، مارتا مارسی می مارلین (2011)، لینکلن (2012) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

نمرات فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

نمرات فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری



فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 نمرات بسیار خوبی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد. بررسی فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ ، میزوری در سایت Imdb نمره 8.1 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 90 از 100 و در سایت Metacritic نمره 88 از 100 را دریافت کرد. در ادامه نقد فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 توسط برخی منتقدان را مشاهده خواهید کرد.

ScreenCrush / مت سینگر: 100

این فیلمی است در مورد اینکه چگونه خشم ما را مصرف می‌کند و نابود می‌کند و اینکه چگونه تنها درمان آن همدلی است، چیزی که این روزها کم است.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 100

دنبال کردن مسیر سه بیلبورد کمی شبیه رانندگی در جاده‌ای ناآشنا در کشوری زیبا اما ممنوعه در اواخر شب است و متناوب از مناظر شگفت زده می‌شوید و فرمان را محکم می‌گیرید، زمانی که سقوط تند یا تغییر مسیر ناگهانی خود را نشان می‌دهد.

Empire / تری وایت: 100

خنده دار، بی رحمانه و نفس گیر. دو اجرای فوق‌العاده خام، با فیلمنامه‌ای جسورانه از مارتین مک‌دونا، می‌توانند امسال را ناراحت‌کننده کنند.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 90

در حالی که فیلم تقریباً در سرتاسر خنده‌های تکان‌دهنده ایجاد می‌کند، این نت‌های غم و اندوه واقعی، شفقت و پشیمانی است که طنین انداز می‌شود.

Slant Magazine / جیک کول: 88

این فیلم بهترین تعادلی است که تا کنون بین شوخ طبعی و صداقت اخلاقی نامتعارف مارتین مک‌دونا وجود دارد.

Vox / آلیسا ویلکینسون: 80

هر بازی در این فیلم تصدیق می‌کند که در حالی که تراژدی چیزی است که باعث وقایع فیلم شده، خطوط، شخصیت‌ها و مکالمات آن کمدی سیاه و مرکب ناب است. پوچی باعث ایجاد شوخ طبعی می‌شود و دنیای پیچیده‌ای که این شخصیت‌ها در آن زندگی می‌کنند اگر نگوییم پوچ نیست.

Village Voice / آوریل ولف: 60

مک دورمند می‌توانست این فیلم را تا انتها از میدان مین موضوعات حساس عبور دهد. آواز خوانده شده اما همه قسمت‌ها در جای مناسب، آماده شده برای خنده‌ای دردناک. اما پلیس‌های این داستان تمام لذت را از بین بردند.

کلام آخر

معرفی فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017



فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری یکی از فیلم‌های بسیار محبوب سال 2017 است که نمرات بسیار خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت کرد. اگر به ژانر درام و جنایی علاقه دارید سریعاً به دانلود فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 2017 بپردازید و از آن لذت ببرید. اگر این فیلم را دیده‌اید نظرات خود در رابطه با فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری را با ما به اشتراک بگزارید.

منتخب کاربران

source

By