Wp Header Logo 40.png

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از امروز بصورت رسمی در مصلی آغاز به‌کار کرد. یکی از محصولات جدیدی که برای اولین بار، و در این رویداد، به نمایش عموم درمی‌آید، اتوبوس بین شهری شرکت سروش دیزل مبنا است. این اتوبوس بین شهری که قرار است بصورت استاندارد ۱+۱+۵۵ نفره و وی‌آی‌پی ۱+۱+۲۵ نفره توسط سروش دیزل مبنا عرضه شود، از محصولات سری Golden Dragon شرکت اتوبوس‌سازی شیامن جین‌لانگ است.

اتوبوس بین شهری جدید سروش دیزل رونمایی شد

محرک این اتوبوس بین شهری جدید شرکت سروش دیزل مبنا، یک موتور شش سیلندر خطی توربودیزل ۸.۷ لیتری است که با ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۱۷۰۰ نیوتن‌متر را داشته، به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت ZF که دارای ریتاردر است، متصل می‌باشد. منبع تغذیه این پیشرانه، یک باک آلومینیومی با ظرفیت ۴۰۰ لیتر بوده، محور های جلو و عقب خودرو نیز ساخت ZF می‌باشند.

اتوبوس بین شهری جدید سروش دیزل رونمایی شد

این اتوبوس بین شهری شرکت سروش دیزل مبنا دارای امکاناتی نظیر کروزکنترل، رادار خط‌خوان، نشانگر فشار باد تایرها، سنسور نور و باران، سیستم دید ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب، دوربین سالن مسافر، محفظه بار و راهرو عقب، سیستم CAN، آینه‌های برقی دارای گرمکن و شیشه جلو دارای گرمکن است. در بخش رفاهی نیز در کنار بهره‌مندی از سیستم تهویه ترموکینگ، صندلی راننده از نوع برقی با تعلیق بادی بوده، دو عدد تلویزیون، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی تبلت‌مانند و پشت‌آمپر دیجیتال فول‌-اچ‌دی نیز در آن ارائه می‌شود.

اتوبوس بین شهری جدید سروش دیزل رونمایی شد

همچنین باید به بهره‌مندی از این اتوبوس بین شهری شرکت سروش دیزل مبنا از رینگ‌های فورج آلومینیومی با تایرهای میشلن اشاره کینم. در این محصول، سیستم ترمز WABCO جلو و عقب دیسکی به‌کار رفته و دارای کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی، ABS+EBS+AEBS، به همراه سیستم ASR است. حداکثر وزن مجاز آن نیز ۱۹.۵ تُن اعلام شده است.

اتوبوس بین شهری جدید سروش دیزل رونمایی شد

لازم به ذکر است برای هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، سروش دیزل مبنا فروش ویژه نیز در نظر گرفته که در قالب آن، اتوبوس بین شهری جدید این شرکت با قیمت ۱۷ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

اتوبوس بین شهری جدید سروش دیزل رونمایی شد

انتهای پیام

source