Wp Header Logo 47.png

چری به تازگی عرضه مدل جدیدی از تیگو۸پلاس، یا همان فونیکس تیگو۸پرو بازار کشورمان را در چین عرضه کرده که چمپیون ادیشن نام دارد. قیمت چری تیگو۸پلاس چمپیون ادیشن در چین، ۱۲۶.۹۰۰ یوان اعلام شده که به پول خودمان، چیزی نزدیک به ۱میلیارد و ۵۳میلیون تومان می‌شود. کلی هم مشوق خرید برای این چری جدید در نظر گرفته که شامل ۱۳ هزار یوان (۱۰۸میلیون تومان) تخفیف خرید نقدی و یک پاکت هدیه به ارزش ۴ هزار یوان (۳۳میلیون تومان) می‌شود.

قیمت و شرایط فروش باور نکردنی چری تیگو۸ جدید

در ضمن، چری برای ترغیب هرچه بیشتر مشتریان به خرید تیگو۸پلاس چمپیون ادیشن، برای یک مدت بسیار محدود، قیمت خرید خودرو را به تنها ۱۰۹.۹۰۰ یوان که برابر است با ۹۱۲میلیون تومان، کاهش می‌دهد.

در کنار اینها، باید به ارائه مشوق‌هایی نظیر تخفیف ۲۰ هزار یوانی، معادل ۱۶۶ میلیون تومان در طرح جایگزینی، تخفیف ۵ هزار یوانی (معادل ۴۱میلیون تومان) در طرح اعتباری، گارانتی مادم‌العمر برای خریدار اول خودرو، خدمات امداد جاده‌ای رایگان مادام‌العمر، ترافیک اینترنت داخل خودرو رایگان مادم‌العمر برای خریدار اول خودرو (طرح ترافیک پایه)، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان برای ۳ سال اول و … نیز برای خریداران چری تیگو۸پلاس چمپیون ادیش اشاره کنیم.

قیمت و شرایط فروش باور نکردنی چری تیگو۸ جدید

این که همین خودرو را در کشورمان، دو و نیم تا سه برابر قیمت آن در چین خریداری می‌کنید، به کنار، شما برای خرید این خودروها چه خدمات و آفرهایی دریافت می‌کنید؟ لازم به ذکر است چری تیگو۸پلاس چمپیون ادیشن دارای موتور ۱.۶ توربو ۱۹۴ اسب‌بخاری متصل به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ است که متوسط مصرف سوختش، صدی ۶.۸ لیتر در سیکل ترکیبی اعلام شده.

قیمت و شرایط فروش باور نکردنی چری تیگو۸ جدید

در بخش امکانات نیز باید به بهره‌مندی این مدل از امکاناتی نظیر ورود و استارت بدون کلید، طرح نمایشگرهای دوتایی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و پشت‌آمپر ها، تهویه اتوماتیک، سیستم دید ۵۶۰ درجه، پخش سونی با ۸ بلندگو، بازشو برقی درب قسمت بار، آینه‌های برقی دارای گرمکن، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی و مجموعه سیستم‌های همیار ADAS اشاره کرد.

انتهای پیام

source