Wp Header Logo 2.png

برند موتورسیکلت Felo که از سال ۲۰۱۹ به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت موتورسیکلت سازی Smartech Motor با هدف تولید و عرضه موتورسیکلت های الکتریکی با توان عملکردی بالا شروع به کار کرده، هفته‌ای که گذشت، در چهل‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک، از موتورسیکلت TOOZ رونمایی کرد؛ محصولی در رده موتورسیکلت های تورینگ یا همان سفری که فعلا در فاز نمایشی یا به اصطلاح، کانسپت قرار دارد اما از آن به عنوان بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی جهان یاد می‌شود.

به گزارش خودرودیلی، موتورسیکلت تورینگ الکتریکی Felo Tooz دارای یک موتور الکتریکی است که حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به آن می‌دهد و با هر بار شارژ کامل نیز می‌تواند تا ۷۲۰ کیلومتر، محرک این محصول جدید Felo باشد که هر دو، مقادیر قابل توجهی برای یک موتورسیکلت سفری بزرگ به حساب می‌آیند.

در کنار این پیشرانه پاک اما پرکشش و پاسخگو، Felo Tooz دارای سطح بالایی از امکانات و تکنولوژی های روز است، مثل سیستم اطلاعات و سرگرمی که مبتنی بر یک نمایشگر ۱۲ اینچ با نویگیشن و قابلیت اتصال بی‌سیم به گوشی همراه موتورسوار است، یا سیستم صوتی که با شش بلندگو، صدایی فراگیر ارائه می‌دهد.

2024 Felo Tooz Electric Touring Motorcycle - بزرگترین موتورسیکلت برقی دنیا را تایلندی ها معرفی کردند + ویدیو

در کنار اینها، Felo Tooz دارای سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف، TPMS، ترمزهای ABS، کنترل هرزگردی و محفظه های باری جانبی و پشتی نیز نیز هست که آخری، در صورت سفارش مشتری، می‌تواند دارای کول‌باکس نیز باشد.

همانطور که اشاره شد، با هر بار شارژ، Felo Tooz می‌تواند تا ۷۲۰ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید. با پایان شارژ باتری ها نیز به لطف بهره‌مندی از سیستم فست‌شارژ، می‌توان ۲۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری ها را در تنها ۲۰ دقیقه شارژ کرد. در ضمن، باتری های استفاده شده در Felo Tooz دارای قابلیت V2L نیز هست، و این یعنی می‌توان از آن به عنوان منبع برق نیز در مواقع ضروری استفاده کرد.

انتهای پیام

source