Wp Header Logo 3.png

جک به‌تازگی مسخه جدیدی از JAC A5 Plus را با پسوند گیفت‌ادیشن در چین عرضه کرده که برچسب قیمت ۵۹.۸۰۰ یوانی دارد. یعنی با پول این روزها، بسیار بی‌ارزش خودمان بخواهیم حساب کنیم، یک خریدار چینی می‌تواند با تنها ۵۰۹ میلیون تومان، این سدان اقتصادی و جمع‌وجور چینی را خریداری کند.

۱.۲میلیارد ارزان‌تر از بازار ایران؛ عرضه JAC A5 Plus با قیمت ۵۰۹ میلیون تومان!

بد نیست بدانید JAC A5 Plus همان خودرویی است که کرمان‌موتور با نام KMC J7 در کشورمان مونتاژ و عرضه می‌کند. آخرین قیمت شرکتی KMC J7 که مربوط به سال گذشته و دعوا های بعد از ورود شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی است، ۱ میلیارد و ۲۸۱میلیون و ۸۸۰هزار تومان است. قیمت آن در بازار آزاد کشورمان نیز این روزها به بیش از ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان رسیده!

در واقع این خودرو اقتصادی، در حال حاضر برای مصرف کننده ایرانی بیش از ۳ برابر قیمتی که در چین دارد، آب می‌خورد! البته ذکر این نکته ضروری است که برخلاف KMC J7 بازار کشورمان که از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۲ اسب‌بخاری متصل به گیربکس ۶ سرعته اتومات دو کلاچ بهره می‌برد، محرک JAC A5 Plus بازار چین، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو است که با ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس CVT متصل است.

۱.۲میلیارد ارزان‌تر از بازار ایران؛ عرضه JAC A5 Plus با قیمت ۵۰۹ میلیون تومان!

از امکانات آن نیز باید به ورود و استارت بدون کلید، سانروف، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچ و سیستم عامل اندروید ۹.۰، وای‌فای هاتسپات، نویگشن، کنترل استارت یا خاموش کردن موتور، بالا یا پایین دادن شیشه‌ها، سیستم تهویه و موقعیت مکانی خودرو با اپلیکیشن موبایل، ۴ ایربگ، کروزکنترل، سیستم دید ۳۶۰ درجه با دوربین های ۱.۳ مگاپیکسلی دارای دید فوق پهن و صندلی‌های اسپرت جلو با تنظیم برقی اشاره کرد.

انتهای پیام

source