Wp Header Logo 14.png

منصوری برای نمایش هُنر بی‌بدیل خود در ساخت خاص‌ترین خودروهای سفارشی، یک دستگاه رولزرویس کالینان را با جزئیاتی منحصربفرد برای شوروم اصلی خود در دُبی آماده کرده که کم از یک اثر هنری، ندارد. بارزترین ویژگی این رولزرویس منحصربفرد منصوری که Linea D’Arabo نام دارد نیز استفاده از کالیگرافی یا نقاشی خط با نوشته منصوری برای بخش های مختلف بدنه و کابین است.

به گزارش خودرودیلی، این نقاشی خط منحصربفرد، در ترکیب با رنگ سیاه-مِسی بدنه و البته، رینگ‌های ۲۴ اینچ خاص به رنگ مِسی که در مرکز خود، یک هاب عقیق-مانند با نوشته منصوری دارند، ژست بسیار متفاوتی به رولزرویس کالینان منصوری داده که به خوبی می‌تواند همه نگاه ها را به خود مجذوب کند.

در فضای داخلی نیز به همین ترتیب، شاهد استفاده از پوشش منحصربفردی برای صندلی‌ها و سقف هستیم که همچون تریم جوبی کابین، با تکنیک نقاشی خط با نوشته مِسی-رنگ منصوری ساخته شده است. در این محیط نیز از تزئینات مِسی متعددی استفاده شده و حتی بافت و دوخت لوزی-شکل چرم سبز عقیق صندلی ها و کابین نیز به رنگ مِسی است. و البته، باید به نورپردازی طرح آسمان پرستاره نیز برای سقف و رودری ها اشاره کنیم که شکوه این فضای مجلل را تکمیل کرده‌اند.

در کنار تمامی این موارد، منصوری دستی هم به سر روی موتور ۶.۷۵ لیتری توئین‌توربو V8 رولزرویس کشیده و توان آن را از ۵۷۱ به ۶۱۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاورش را از ۸۵۰ به ۹۵۰ نیوتن‌متر ارتقاء داده.

همانطور که اشاره شد، این رولزرویس کالینان منحصربفرد با نام Linea D’Arabo برای نمایش قابلیت های منصوری ساخته شده و قرار است در شوروم اصلی این تیونر بزرگ در دُبی به نمایش عموم درآید. این بخشی از برنامه منصوری، موسوم به آتلیه است که در قالب آن، خودروهای سفارشی و منحصربفردی برای نمایش در شوروم های منصوری در در کشورهای مختلف، ساخته می‌شوند.

پیش از ساخت Linea D’Arabo، یک کالینان دیگر نیز در قالب برنامه آتلیه توسط منصوری ساخته شده بود که Cullinan Linea D’Oro نام دارد و به همراه Linea D’Arabo در شوروم دُبی منصوری به نمایش عموم درخواهد آمد.

انتهای پیام

source