Wp Header Logo 13.png

شرکت سایپا قیمت جدید خودرو اطلس G ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳ را به متقاضیانی که این محصول را پیش خرید کرده بودند، اطلاع رسانی کرد. براساس اطلاعیه شرکت، قیمت جدید سایپا اطلس در سال ۱۴۰۳ در حالی ۴۰۵ میلیون و ۷۳ هزار تومان در نظر گرفته شده که آخرین قیمت قطعی سال گذشته این خودرو، ۳۹۹ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان بود. این افزایش بیش از ۵ میلیون تومانی قیمت سایپا اطلس G، از محل افزایش مالیات ارزش افزوده و همینطور نرخ بیمه بوده است.

امکانات سایپا اطلس G

سایپا اطلس G دارای امکاناتی نظیر ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، همیار آغاز حرکت در سربالایی، کنترل هرزگردی، سنسور نور، دو ایربگ جلو و سیستم نمایش فشار باد تایرها در بخش ایمنی بهره می‌برد. در بخش رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی نظیر تهویه نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده، سنسور دنده عقب، کامپیوتر سفری، دیلایت به همراه چراغ مشایعت و مه‌شکن های جلو و عقب، غربیلک فرمان D-شکل و صندلی‌های دستی جلو با تنظیم ۶ جهته برای راننده و ۴ جهته برای سرنشین کناری جلو است.

در کنار این موارد، Saipa Atlas دارای امکانات استانداردی نظیر مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ، دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، پوشش چرم صندلی‌ها، آینه های جانبی با تاشو برقی، آنتن سقفی کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف و سقف و ادوات بدنه رنگی (متمایز از رنگ اصلی بدنه) نیز هست.

موتور و گیربکس سایپا اطلس G

طبق کاتالوگ، محرک Saipa Atlas G یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر موسوم به M15I است که با ۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است. این موتور مشابه نمونه به‌کار رفته در کوییک GX، دارای دریچه گاز برقی به جای مکانیکی بوده، قدرت و گشتاور به نسبت بیشتری را در دورهای بهینه‌تر در اختیار راننده قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است این موتور هشت سوپاپ از باک بنزین ۴۱ لیتری تغذیه می‌کند و متوسط مصرف سوختش، در سیکل ترکیبی، صدی نزدیک به ۷ لیتر اعلام شده.

انتهای پیام

source