Wp Header Logo 12.png

بخشنامه فروش محصولات سایپا، ویژه عید فطر به نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی ابلاغ شد. طبق این بخشنامه فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، هم امکان خرید خودرو کوییک GXR-L با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه وجود دارد، هم ثبت نام یکی از چهار خودرو اطلس G، ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GXR-L و یا سهند تیپ در طرح پیش‌فروش، با قیمت غیرقطعی که البته تحویل آنها، بسته به مدل انتخابی، می‌تواند تا بهمن امسال به طول بیانجامد.

به گزارش خودرودیلی، برای این بخشنامه فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز محدودیت های متعددی وجود دارد، مثل الزام متقاضیان ثبت نام به داشتن گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی، و نداشتن پلاک انتظامی فعال. در ضمن، متقاضیان ثبت‌نام می‌بایست طی ۴۸ ماه گذشته نزد ایران‌خودرو و سایپا، و طی ۲۴ ماه گذشته نزد دیگر خودروسازان، ثبت‌نام و یا صدور فاکتور خودرو نداشته باشند. امکان صلح (خرید انصرافی) و یا انتقال خودرو به غیر بصورت وکالتی نیز کماکان وجود ندارد.

ثبت نام در این طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا که بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا صورت می‌پذیرد از ساعت ۱۱ صبح یکشنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت خودروها، ادامه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند قبل از تاریخ فوق به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کرده و پس از ثبت اطلاعات شخصی نسبت به دریافت کد کاربری و رمز عبور، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است برای محصولاتی که به روش پیش‌فروش در این طرح ارائه شده‌‎اند، مبلغی که در زمان ثبت‌نام دریافت می‌گردد، پیش‌پرداخت علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی خودروها، در زمان صدور فاکتور تحویل، تعیین می‌شود. جزئیات کامل تر از این طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ویژه عید فطر را می‌توانید در جداول فروش زیر مشاهده کنید.

جدول فروش فوق العاده سایپا ویژه عید فطر – فروردین ۱۴۰۳

جدول پیش فروش سایپا ویژه عید فطر – فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام

source